خبر فوری

 
 
هدیه سازمان همکاری اسلامی درخصوص مبارزه با تروریسم و افراط گرایی به طاهر محمود اشرفی
کد خبر :692958532

18:58 1398/02/04


برچسب ها : OIC, امارات متحده عربی, پاکستان, سازمان همکاری اسلامی, طاهر اشرفی,

سازمان همکاری اسلامی در مراسمی بین المللی، به طاهر اشرفی رهبر مرکزی شورای علما و رئیس وفاق المساجد پاکستان هدیه ای اهدا کرد.


 

 

به گزارش راز نيوز، سازمان همکاری اسلامی در مراسمی بین المللی، به طاهر اشرفی رهبر مرکزی شورای علما و رئیس وفاق المساجد پاکستان هدیه ای اهدا کرد. هدیه توسط الشیخ نهیان المبارک وزیر امارات متحده عربی و دکتر یوسف احمد العثمین دبیر کل سازمان همکاری اسلامی OIC در مراسمی که نمایندگانی از 57 کشور اسلامی در آن شرکت کرده بودند، به طاهر اشرفی درخصوص تلاش در زمینه مبارزه با تروریسم اهدا کردند.
 
 
همچنین در مراسم، شخصیت هایی همچون دکتر عبدالله بن بیعه، ترکی الاخیل سفیر سعودی در امارات، سفیر پاکستان در امارات متحده عربی و دیگر مقامات حضور داشتند.
دکتر یوسف احمد العثمین با تمجید از اقدامات طاهر اشرفی در بخش شورای علمای پاکستان، اذعان داشت اشرفی شخصیتی است که هر لحظه تصویر درستی از اسلام را منعکس کرده و مردم را به راهی درست هدایت کرده است. تلاش های علامه طاهر اشرفی در رابطه با مبارزه با تروریسم و افراط گرایی تحسین برانگیز هستند، به همین دلیل سازمان همکاری اسلامی این هدیه را به طاهر محمود اشرفی اهدا می کند.
 
 
 
 
طاهر محمود اشرفی نیز طی سخنرانی، هدیه سازمان همکاری اسلامی را افتخاری برای خود قلمداد کرده و اذعان داشت، این هدیه و جایزه نشان دهنده تلاش های شورای علمای پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است. من در اینجا، هدیه را اهدا می کنم به تمامی علمای پاکستان، ارتش کشورم و تمامی شهدایی که در زمینه مبارزه با تروریسم زحمات بسیاری را تحمل کردند.
 
 
 
 

ارسال نظر

 
1