خبر فوری

 
 
هدف سفر ولی عهد عربستان سعودی به پاکستان آشکار شد
کد خبر :1503215706

19:18 1397/09/29


برچسب ها : بزرگترین, پاکستان, سعودی, عربستان, قرارداد, ولی عھد,

ولی عهد عربستان محمد بن سلمان برای تفاهم بزرگترین سرمایه گذاری درتاریخ پاکستان در ماه فوریه به این کشور خواهد آمد۔


 

هدف سفر ولی عهد عربستان سعودی به پاکستان آشکار شد

 

ولی عهد عربستان محمد بن سلمان برای تفاهم بزرگترین سرمایه گذاری درتاریخ پاکستان در ماه فوریه به این کشور خواهد آمد۔

 

به گزارش راز نیوز به نقل از اردو پوینت هدف دوره ولی عهد عربستان به پاکستان آشکار شد هدف وی در این سفر تفاهم بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ پاکستان خواهد بود۔

 

وزیر فدرال رسانه چودری فواد حسین اعلام کرد که در ماه ژانویه ولی عهد امارات متحده عرب و همچنین در ماه فوریه ولی عهد عربستان به پاکستان سفر خواهند کرد ۔

 

وی در اجلاس کابینه فدرال اظهار داشت پاکستان در راستای ایجاد پالایشگاه نفت با عربستان قرارداد خواهد بست و همچنین برای بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ پاکستان ولی عهد عربستان به پاکستان خواهد آمد۔

 

همچنین وی افزود وزرای پاکستان در این مدت دوره های خارجی را کاهش دهند۔

 

چودری فواد اشاره داشت که برای ایجاد فضای گردشگری  در پاکستان دستیابی ویزا را آسان خواهیم کرد همچنین ما در پی برطرفی موانع برای گردش گران خارجی هستیم و در این زمینه اقداماتی هم صورت گرفته است و بزودی نتایج آن را خواهیم دید۔

نا گفته نماند که نخست وزیر پاکستان چند هفته قبل به عربستان سفر کرده بود و ولی عهد عربستان را به پاکستان دعوت نموده است این اولین سفر ولی عهد عربستان به پاکستان خواهد بود۔

 

عربستان تاکنون 2 میلیارد دلار به پاکستان وام داده و اینک در تلاش است تا بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ پاکستان را در این کشور انجام دهد.

 

پیش از این سرمایه گذاری چین در کریدور اقتصادی مشترک با پاکستان به ارزش 46میلیارد دلار بزرگترین سرمایه گذاری خارجی در پاکستان بود.

 

عربستان نقش کلیدی برای سرمایه‌گذاری و بالا رفتن ذخیره ارزی پاکستان دارد و اسلام‌آباد با تکیه بر ریاض درباره مراجعه کردن به صندوق بین المللی پول تصمیم خواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1