خبر فوری

 
 
هتک حرمت علم حضرت عباس علیه السلام در شهرک بحریه در کراچی
کد خبر :1044823035

20:45 1397/06/24


برچسب ها : بحریه, پولیس, شھرک, علم, هتک حرمت, کراچی,

انتظامات شهرک بحریه در طی اقدامی تاسف بار حرمت علم حضرت ابا الفضل العباس را پایمال کرد۔


 

هتک حرمت علم حضرت عباس علیه السلام در شهرک بحریه در کراچی

 

انتظامات شهرک بحریه در طی اقدامی تاسف بار حرمت علم حضرت ابا الفضل العباس را پایمال کرد۔

به گزارش راز نیوز انتظامات شهرک بحریه با هتک حرمت مقدسات شیعیان کراچی دشمنی خود را با این اقلیت مذهبی در کراچی نشان داد۔

شهرک بحریه کراچی  یکی از شهرک های معروف شهر کراچی میباشد و بیش از چند صد خوانواده های شیعیان علی علیه السلام در این شهرک ساکن میباشند ولی در حال حاضر اقدامات اخیر انتظامات این شهرک تعصب خود را نسبت به شیعیان نشان داده است۔

انتظامات این شهرک در یک اقدامی ننگ آور علم حضرت ابا الفضل العباس را از بعضی از خانه های شیعیان این منطقه کند و تخریب کرد۔ در پاسخ این هتک حرمت شعیان اهالی این منطقه شدیدا از این عمل انتقاد کرده تظاهرات کردند و علیه انتظامات این منطقه شکایات خود را درج کرد ند۔

یکی از فعالان مذهبی شیعه محمود اختر که این هتک حرمت در خانه وی انجام شد با گفتگو با رسانه ها گفت عزاداری امام حسین شه رگ حیات ماست ما برای مقدسات خودمان جان هایمان را خواهیم داد و ما هیچ وقت توهین مقدسات مذهب شیعه را بی پاسخ نمیگذاریم وی اظهار داشت که کسی که موجب این هتک حرمت شده علیه وی پیش پلیس شکایت کرده و پرونده هتک حرمت و توهین به خداوند رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم  و اهلبیت علیهم السلام را درج خواهیم کرد۔وی افزود کسانی که  نقش اصلی در این عمل شوم دست  داشته اند  دریا سالار سابق  و رئیس شهرک بحریه حیات و کاپیتان زاهد مدیر کل سابق و فرمانده عادل و ندیم در این هتک حرمت شریک بوده اند۔

 

نا گفته نماند که بعد از اقدام شکایت و تظاهرات علیه انتظامات این شهرک مسئولین این شهرک از شیعیان این منطقه عذر خواهی کرده و ۳ تن از مسئولینی که در این هتک حرمت دست داشتند برکنار کردند۔

رئیس ارشد شهرک بحریه ملک ریاض حسین اشتباه انتظامات شهرک بحریه را پذیرفت و از شیعیان این منطقه نسبت به این اقدام عذر خواهی کرد۔

ارسال نظر

 
1