خبر فوری

 
 
نیازهای توسعه منابع انسانی در پاکستان اساس گفتگوی ایاز صادق با نایب رئیس بانک جهانی برای توسعه منابع انسانی
کد خبر :580079143

11:23 1402/02/14


برچسب ها : پاکستان و بانک جهانی, روابط دوجانبه, سردار ایاز صادق, وزیر اقتصاد پاکستان,

خانم ممتا مور معاون توسعه منابع انسانی بانک جهانی در صدر یک هیئت متخصصان با دکتر ایاز صادق وزیر اقتصاد پاکستان دیدار کرد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم ممتا مور معاون توسعه منابع انسانی بانک جهانی در صدر یک هیئت متخصصان با دکتر ایاز صادق وزیر اقتصاد پاکستان دیدار کرد که در این بین در مورد نیاز های توسعه منابع انسانی در پاکستان تبادل نظر انجام گرفت.

براساس گزارش، در این نشست بیشترین توجه بر بخش های مهمی متمرکز بود که نیاز بیشتری به توسعه منابع انسانی دارند و اینکه بانک جهانی چگونه می تواند این نیازها را برطرف سازد.

خانم ممتا در این بین بر توسعه پایدار، سرمایه گذاری به صورت ویژه در بخش غذا و برنامه ریزی خانوادگی و توسعه منابع انسانی جهت ارتقای توسعه تاکید کرد.

وزیر اقتصاد پاکستان همکاری و مهارت بانک جهانی در مقابله با بخش های ذکر شده را مورد استقبال قرار داد و گفت: بانک جهانی یکی از بزرگ ترین شرکای پاکستان در بخش توسعه می باشد و در همین راستا کمک مالی قابل توجهی نیز ارائه کرده است.

طرفین در مورد همکاری های ممکن در بخش های آموزش، بهداشت و در مان و تامین اجتماعی، توسعه جوانان و سرمایه، برنامه ریزی جمعیت و تغذیه تبادل نظر انجام دادند. تیم بانک جهانی تجربیات و بهترین روش های خود در سطح جهان را با وزیر اقتصاد پاکستان به اشتراک گذاشت و اهمیت مالکیت محلی و مشارکت جامعه در اجرای پروژه های توسعه را برجسته کرد.

ارسال نظر

 
1