خبر فوری

 
 
نیئر رضا عابدی : حمایت از مظلوم و حمله به تروریسم از جنایات فیصل رضا عابدی است
کد خبر :1181987790

17:30 1397/07/27


برچسب ها : پاکستان,

جنبش فیصل رضا عابدی، در منطقه نمایش چورنگی مصاحبه مطبوعاتی برگزار کرد.


جنبش فیصل رضا عابدی، در منطقه نمایش چورنگی مصاحبه مطبوعاتی برگزار کرد. در این مصاحبه مطبوعاتی علاوه بر پدر سید فیصل رضا عابدی به نام، نیئر رضا عابدی ،رهبرانی همچون، صغیر عابد، محمد یعقوب شهباز، علامه فرقان حیدر عابدی، راشد رضوی، اقبال حیدر عمون، سهیل رضا و دیگران شرکت کردند . رهبران در طی ایراد سخنرانی به حمایت از فیصل رضا عابدی گفتند : دستگیری سید فیصل رضا عابدی در پی بیان حقیقت و افشای حقایق و متوجه کردن اداره های دولتی به کاستی ها و کمی های آنان، اقدامی نامناسب بوده است. جرم فیصل رضا عابدی ،سخنرانی کردن در حمایت از افراد بیگناه، بلند کردن صدای حق در پی برقراری عدالت و انصاف با خانواده های شهدا بوده است.

پدر سید فیصل رضا عابدی طی سخنرانی خود خاطر نشان کرد، تاکنون افراد سیاسی متعددی کلمات ناشایستی برای دولت و دادستان کل پاکستان استفاده کرده اند اما همچنان آزاد هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما چرا با گفتن چند کلمه از سوی فیصل رضا، او باید دستگیر شود، قانون و اجرای آن باید برای همه یکسان باشد. تنظیم شکایت نامه های متعدد با وجود تنها یک موضوع، نشان دهنده ی آن است که سخنان فیصل رضا عابدی برای حمایت از مظلومین و بر علیه دشمنان پاکستان و تروریسم به عنوان جرمی برای وی ثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد، باتوجه به توهین فیصل رضا عابدی به دادستان و بیانیه اظهار او در دادگاه و پس از آن در همان شب تنظیم و اجرای شکایت نامه عليه او و دستگیری وی نشان دهنده ی فساد و جانبداری است. فیصل رضا همیشه گفته های خود را با در دست داشتن اسناد و مدارکی معتبر به رسانه ها بیان کرده است. اما باتوجه به دستگیری وی و افزایش فشار، این موضوع آشکار می‌شود که دادگاه نیز دچار جانبداری و حزب گرایی در این زمینه شده است.

از امروز (جمعه) جنبش فیصل رضا عابدی آغاز شده است.امروز پس از برپایی نماز جمعه در داخل و خارج از کشور تظاهرات خواهیم کرد. فردا نیز تظاهراتی در این زمینه در منطقه مسجد کهارادر خوجه اثنی عشری برگزار خواهد شد. طی این تظاهرات رهبران احزاب و گره های مختلف سخنرانی خواهند کرد.

ارسال نظر

 
1