خبر فوری

 
نواب اسلم رئیسانی: در کشور پاکستان بی قانونی جلوه می کند
کد خبر :43339067

17:29 1400/10/29


برچسب ها : ایالت بلوچستان, بلوچستان, دادگاه عالی بلوچستان, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, نواب اسلم رئیسانی,

نواب اسلم رئیسانی وزیر ارشد سابق ایالت بلوچستان در مجلس بلوچستان طی یک جلسه دستوری گفت: در کشور پاکستان بی قانونی جلوه می کند .


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نواب اسلم رئیسانی وزیر ارشد سابق ایالت بلوچستان در مجلس بلوچستان طی یک جلسه دستوری گفت: در کشور پاکستان بی قانونی جلوه می کند همچنین سازمان های اطلاعاتی مردم را از خانه ها، مدارس، دانشگاه ها می ربایند به همین دلیل والدین از فرستادن فرزندان خود به مدارس خودداری می کنند.

وی افزود: دادگاه عالی بلوچستان دستور تشکیل کمیته ای برای موضوع مفقودین ارائه داده بود، چه اقدامی در این زمینه صورت گرفته است؟ وقتی فردی را به قتل برسانید خانواده اش او را دفن می کنند، اما ناپدید شدن باعث ایجاد ترس و نفرت در بین مردم می شود و تمامی افراد حاضر در مجلس بلوچستان بایستی موضوع مفقودین را محکوم کرده و در این زمینه سیاست گذاری کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع مفقودین در کمیسیون مفقودین و آصف علی زرداری رئیس جمهور پیشین پاکستان مطرح شد اما هیچ اقدامی از ان زمان تاکنون صورت نگرفته است.

ارسال نظر

 
1