خبر فوری

 
 
نماز جنازه بر پیکر شهید علی رضا عابدی ادا شد
کد خبر :714818014

14:31 1397/10/05


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, شهادت,

کراچی : نماز جنازه شهید علی رضا عابدی، عضو سابق جنبش ملی متحد MQM در حسینیه یثرب برگزار شده و وی را در قبرستان منطقه دفینس به خاک سپردند .


 

کراچی : نماز جنازه شهید علی رضا عابدی، عضو سابق جنبش ملی متحد MQM در حسینیه یثرب برگزار شده و وی را در قبرستان منطقه دفینس به خاک سپردند .

نماز جنازه شهید علی رضا عابدی سیاست مدار پاکستانی و عضو سابق جنبش ملی متحد MQM که روز گذشته جلوی درب خانه خود در عملیات تروریستی به قتل رسید به امامت علامه حسن نقوی ادا شد. در نماز جنازه وی شخصیت های معروف و برجسته سیاسی و مذهبی پاکستان شرکت به عمل آوردند.

قبل از این نیز شخصیت های معروف و برجسته سیاسی پاکستان در خانه شهید به خانواده وی اظهار تعزیت و تسلیت کرده و مراسم فاتحه خوانی نیز برای شهید برگزار کردند .
علی زیدی وزیر فعلی بنادر و حمل و نقل دریایی پس از ادای نماز جنازه در گفت و گو با رسانه ها ، شهادت شهید علی رضا عابدی را به عنوان ضرر شخصی خواند و گفت : امیدوارم که دولت پس از دستگیری عوامل این حمله تروریستی، آنها را به سزای عملشان خواهد رساند.

دکتر خالد مقبول از رهبران MQM نیز ابراز داشت که نخواهیم گذاشت که خون وی پایمال شود. وی افزود، مجددا شاهد شروع موج ترور شخصیت های مهم در کراچی هستیم.
وی همچنین در پاسخ به سوالی ابراز داشت که با ارسال نامه کتبی به دولت از آن خواستار تفکر در رابطه با مسائل امنیتی کراچی شده ایم.


دستگیری محافظان شهید


لازم به ذکر است که رئیس پلیس منطقه پیر محمد شاه در گفت و گو با رسانه ها گفته بود که پس از تصمیم نهایی پدر شهید، شکایت نامه ای تنظیم خواهیم کرد.
وی اذعان داشت که محافظان شهید آموزش دیده نبودند، و هم اکنون آنها را دستگیر کرده ایم.

ارسال نظر

 
1