خبر فوری

 
 
نشست علمای دینی با عمران خان نخست وزیر پاکستان
کد خبر :529155164

18:21 1398/07/23


برچسب ها : علما, عمران خان, مدارس دینی, نخست وزیر,

دیداری میان علمای دینی پاکستان چون مفتی منیب الرحمن رئیس کمیته رویت هلال ماه، طاهر اشرفی، نور الحق قادری وزیر امور مذهبی، شفقت محمود وزیر آموزش و پرورش و دیگر رهبران دینی با عمران خان نخست وزیر پاکستان صورت گرفته است.


به گزارش راز نیوز، دیداری میان علمای دینی پاکستان چون مفتی منیب الرحمن رئیس کمیته رویت هلال ماه، طاهر اشرفی، نور الحق قادری وزیر امور مذهبی، شفقت محمود وزیر آموزش و پرورش و دیگر رهبران دینی با عمران خان نخست وزیر پاکستان صورت گرفته است. طبق گزارش منابع، پس از سخنان عمران خان در رابطه با این امر که آموزش های علمی و فنی باید در کنار آموزش های دینی نیز به فراگیران علوم دینی در مدارس دینی ارائه شود، علما متعهد به انجام اصلاحات لازمه در این باره شدند. گفتنی است در این نشست در رابطه با اصلاحات مدارس و دیگر امور مهم نیز به گفتگو پرداخته شد.

 

نخست وزیر پاکستان در ادامه سخنان خود در این نشست گفت: من خواستار برابری فراگیران علوم دینی در سطح جامعه شهروندی هستم و دولت میخواهد این فرصت برابری را در اختیار فراگیران قرار دهد، دولت می‌خواهد فراگیران علوم دینی نیز در آینده به دکتر، مهندس و افسران ارتش تبدیل شوند. گفتنی است علما در پایان از انجام هرگونه همکاری لازمه با دولت ابراز اطمینان کردند.

 

ارسال نظر

 
1