خبر فوری

 
 
نشست سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان با اندیشکده های برتر آرژانتین در بوئنوس آیرس
کد خبر :1282126808

17:26 1401/08/14


برچسب ها : آرژانتین, پاکستان و آرژانتین, سید نوید قمر, سیل, سیل زدگان, محیط زیست, وزیر بازرگانی پاکستان,

سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان طی شرکت در میز گردی با موضوع تغییرات آب و هوایی و سیل های اخیر در پاکستان که توسط اندیشکده های برتر آرژانتین برگزار شده بود، سخنانی را ایراد کرد.


 

بوئنوس آیرس: به گزارش راز نیوز | سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان طی شرکت در میز گردی با موضوع تغییرات آب و هوایی و سیل های اخیر در پاکستان که توسط اندیشکده های برتر آرژانتین برگزار شده بود، سخنانی را ایراد کرد.

وی بیان کرد: پاکستان و آرژانتین دارای دیدگاه مشترک زیست محیطی جهانی هستند و با چالش های مختلفی در این زمینه دست و پنجه نرم می کنند.

سید نوید قمر با اشاره بر خسارات عظیم ناشی از بارندگی‌ و سیل‌های اخیر در پاکستان، گفت: تاکنون 33 میلیون نفر بر اثر تلفات ناشی از سیل های اخیر، مورد آسیب جدی قرار گرفته اند بطوری که بیش از 1700 تن جان باخته و نزدیک به 7 میلیون و 900 هزار نفر بی خانمان شده اند، همچنین امنیت غذایی 14 میلیون و 600 هزار نفر نیز در خطر است.

وی در پایان این نشست، خواستار افزایش همکاری های زیست محیطی جهانی برای کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی شد و از کشورهای صنعتی خواست تا به تعهدات مالی خود در رابطه با آلودگی زیست محیطی عمل کنند.

ارسال نظر

 
1