خبر فوری

 
 
نشست افسران ارشد ارتش پاکستان
کد خبر :1633794637

19:05 1398/10/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, ژنرال باجوا, کنفرانس,

نشست افسران ارشد ارتش پاکستان به ریاست ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان ظهر امروز (سه‌شنبه) در ستاد مرکزی ارتش برگزار و افسران در این نشست به گفتگو و تبادل نظر در رابطه با موضوعات مهم پرداختند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| نشست افسران ارشد ارتش پاکستان به ریاست ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان ظهر امروز (سه‌شنبه) در ستاد مرکزی ارتش برگزار و افسران در این نشست به گفتگو و تبادل نظر در رابطه با موضوعات مهم پرداختند. طبق گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، طی کنفرانس، علاوه بر امنیت ملی و منطقه ای، در خصوص وضعیت بوجود آمده درپی تنش های ایران و آمریکا نیز گفتگو صورت گرفته و بیانیه افراط گرایانه فرمانده جدید ارتش هند نیز مورد بررسی قرار گرفت. افسران طی بررسی این موضوع، بیانیه ارتش هند علیه پاکستان را تجاوز گرایانه خوانده و گفتند: چنین سخنانی اثرات منفی بر امنیت و ثبات منطقه ای خواهند داشت.
ژنرال باجوا در این بین با بیان تلاش ها و اقدامات مهم پاکستان در زمینه امنیت، این کشور را شریک مهم صلح و امنیت در منطقه خواند و افزود: پاکستان همواره به نقش مسئولانه خود در صلح و امنیت منطقه ادامه خواهد داد. به هیچ قیمتی برخلاف امنیت ملی و سرزمین مادری، سازش یا کوتاهی انجام نخواهیم داد.

ارسال نظر

 
1