خبر فوری

 
نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی درپی افزایش جنایات هند در کشمیر
کد خبر :1234977208

17:32 1397/12/06


برچسب ها : OIC, پاکستان, سازمان همکاری اسلامی, هند,

سازمان همکاری اسلامی OIC درپی گسترش جنایات هند در کشمیر ، پس از حمله پلوامه علیه نیروهای نظامی این کشور، درخواست برگزاری نشست اضطراری گروه هماهنگی سازمان OIC برای جامون و کشمیر در تاریخ 7 اسفند ماه را کرده است.


 

به گزارش راز نیوز، سازمان همکاری اسلامی OIC درپی گسترش جنایات هند در کشمیر ، پس از حمله پلوامه علیه نیروهای نظامی این کشور، درخواست برگزاری نشست اضطراری گروه هماهنگی سازمان OIC برای جامون و کشمیر در تاریخ 7 اسفند ماه را کرده است.

براساس بیانیه این سازمان، نشست به درخواست رسمی کشور پاکستان در تاریخ 7 اسفند ماه در دبیرخانه این سازمان انجام خواهد شد. این سازمان در بیانیه خود اذعان داشته است که این سازمان با استفاده از فرصت به وجود آمده، به اولویت های ماموریتی خود عمل خواهد نمود.

لازم به ذکر است که اجلاس معمولی و طبق برنامه این سازمان در تاریخ های 10 و 11 اسفند ماه با شرکت وزرای خارجه کشورهای عضو در ابوظبی برگزار خواهد شد.
گفتنی است درپی حمله انجام شده در تاریخ 25 بهمن ماه سال جاری در منطقه پلوامه کشمیر علیه ارتش هند ، 44 تن از نظامیان ارتش کشته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند، که این امر باعث بروز تنش های بیشتر میان هند و پاکستان و تهدیدهای هند علیه پاکستان شده است.

ارسال نظر

 
1