خبر فوری

 
نریندر مودی : زمان عملیات و انتقام از پاکستان فرا رسیده است
کد خبر :177163129

21:01 1397/11/29


برچسب ها : ارتش, پاکستان, تروریست, تروریسم, حمله, هند,

نریندر مودی نخست وزیر هند در بیانیه ای اظهار داشت که پس از وقوع حادثه تروریستی پلوامه در کشمیر، زمان مذاکرات و گفت‌وگو به پایان رسیده و زمان انجام اقدام جدی علیه تروریست ها فرا رسیده است.


 

به گزارش راز نیوز، نریندر مودی نخست وزیر هند در بیانیه ای اظهار داشت که پس از وقوع حادثه تروریستی پلوامه در کشمیر، زمان مذاکرات و گفت‌وگو به پایان رسیده و زمان انجام اقدام جدی علیه تروریست ها فرا رسیده است. وی افزود، عقب نشینی از موضع مبارزه با تروریسم و انجام اقدام جدی در این زمینه موجب گسترش تروریسم خواهد شد.

نریندر مودی نخست وزیر هند پس از ملاقات با رئیس جمهور آرژانتین طی انجام مصاحبه خبری در دهلی گفت : حمله تروریستی پلوامه نشان داد که زمان گفت‌وگو به پایان رسیده است. هم اکنون جهان با ایجاد اتحاد باید علیه تروریسم و حامیانش اقدام جدی درپیش گیرد. در حال حاضر نمی توان از موضع انجام عملیات علیه تروریست ها عقب نشینی کرد. دست برداری از انجام عملیات علیه تروریست ها و حامیان آنها در حال حاضر مترادف با گسترش تروریسم خواهد بود.

پس از حمله تروریستی پلوامه کشمیر هند، نریندر مودی بیانیه های تند و سختی را علیه پاکستان و تروریسم صادر کرده است. وی روز گذشته طی سخنرانی در میان عموم مردم گفت : می دانم که چه مقدار عصبانیت از این حمله تروریستی در دلهای شما است، من نیز به همان مقدار عصبانی هستم.
مودی قبل از این ابراز داشته بود که به ارتش برای انجام عملیات علیه تروریست ها اجازه داده ایم. حزب اپوزیسیون هند نیز در این زمینه با دولت و ارتش این کشور اعلام اتحاد و موافقت کرده بود.

پس از این حمله تروریستی در کشمیر هند، برخی از افراد افراطی خانه و اموال خصوصی مسلمانان کشمیری را آتش زده و طی شعارهایی از مسلمانان کشمیر، خواستار خروج از هند شدند.

اتهامات هند به طور فوری از حمایت این حمله تروریستی بر کشور پاکستان موجب واکنش مقامات پاکستانی شده بود. مقامات پاکستانی ابراز داشته بودند، درصورتی که هند سند و یا مدرکی از اتهامات خود بر پاکستان را در دست دارد، به ما نیز ارائه دهد تا اقدامی انجام دهیم. خبرگزاری های پاکستان ابراز داشته بودند که این حمله توسط یکی از افراد کشمیر هند انجام شده و کشور پاکستان و گروه ( تروریستی) جیش محمد نقشی در این حمله ندارند.

 

از طرفی یکی از فرماندهان ارتش هند ابراز داشته است که در این حمله مقدار زیادی مواد منفجره به کار رفته بود، که انتقال حجم زیاد مواد منفجره از پاکستان برای انجام عملیات، سخنی غیر منطقی است.
 


ناگفته نماند که چند روز گذشته حمله تروریستی علیه کاروان ارتش هند در کشمیر انجام شده که درپی آن 47 تن از نظامیان ارتش کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

درحال حاضر انجمن های هندو در هندوستان درحال فعالیت های گسترده علیه پاکستان و انجام تظاهرات علیه این کشور هستند.

 

ارسال نظر

 
1