خبر فوری

 
 
ند پرایس: به طور مداوم با پاکستان در زمینه افغانستان در ارتباط هستیم
کد خبر :1467397552

14:37 1400/06/25


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و آمریکا, دولت طالبان افغانستان, روابط دوجانبه, سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا, ند پرایس,

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در یک گفتگوی مطبوعاتی اظهار داشت که تماس و ارتباط در زمینه افغانستان به طور مداوم با همتایان و رهبران پاکستانی ادامه دارد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در یک گفتگوی مطبوعاتی اظهار داشت که تماس و ارتباط در زمینه افغانستان به طور مداوم با همتایان و رهبران پاکستانی ادامه دارد، در این تماس ها به طور مفصل در خصوص افغانستان بحث شد، نماینده های پاکستان هفته گذشته در آلمان نیز حضور داشتند، همه موافقند که دستاوردهای 20 سال گذشته در افغانستان را نباید هدر داد، مخصوصا نباید حقوق زنان افغان، آموزش دختران و اقلیت ها تحت تاثیر قرار گیرند. حفظ دستاوردهای به دست آمده در افغانستان به نفع همه است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، افزود: انتظارات پاکستان از طالبان همان انتظارات بین الملل و ایالات متحده است، این انتظارات شامل گذرگاه امن برای کسانی است که افغانستان را ترک می کنند. درحال نظارت بر پاکستان و کشورهای منطقه هستیم تا به اظهاراتشان پایبند باشند، کمک به مردم افغانستان نیز بخشی از وعده ها است، باید یک دولت جامع و مشترک در افغانستان برپا شود.

ارسال نظر

 
1