خبر فوری

 
 
نخست وزیر پاکستان: پاکستان نمی تواند متحمل دشمنی با آمریکا شود
کد خبر :950356055

14:36 1401/02/07


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, پاکستان و چین, پاکستان و عربستان سعودی, پاکستان و قطر, حزب تحریک انصاف, روابط دوجانبه, عمران خان, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان شب چهارشنبه در گفتگو با روزنامه نگاران در ضیافت افطار، گفت: پاکستان نمی تواند متحمل دشمنی با آمریکا شود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شهباز شریف نخست وزیر پاکستان شب چهارشنبه در گفتگو با روزنامه نگاران در ضیافت افطار، با بیان اینکه وی درحال تلاش برای بهبود روابط با کشور های دوست و متحد از جمله آمریکا می باشد، گفت: به دلیل برخی سیاست های خارجی نادرست دولت قبل، روابط خراب شده بود.

وی در ادامه اظهارات خود ضمن تصریح بر این نکته که پاکستان نمی تواند هرگز متحمل دشمنی با آمریکا شود، با ابراز تاسف نسبت به دولت تحریک انصاف، اظهار داشت که دولت قبلی کشورهای دوست پاکستان از جمله چین، عربستان سعودی، قطر و آمریکا را ناراحت کرده بود، کشورهایی را که همواره در برهه های دشوار در کنار پاکستان بوده اند.

شهباز شریف ضمن تاکید بر بهبودی روابط با آمریکا و از بین بردن فضای بی اعتمادی میان دو کشور، گفت که باید دو کشور در این زمینه فکر کنند.    

ارسال نظر

 
1