خبر فوری

 
 
نخست وزیر پاکستان: هرگونه همکاری را با تجار تاجیک در پاکستان خواهیم داشت
کد خبر :58241048

16:41 1400/06/25


برچسب ها : پاکستان و تاجیکستان, تجارت, دوشنبه, سرمایه گذاری, عمران خان, مجمع تجاری پاکستان و تاجیکستان, نخست وزیر پاکستان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان طی گفتگو با مجمع تجاری مشترک پاکستان-تاجیکستان در دوشنبه، متعهد به هرگونه همکاری با تجار تاجیکستان در پاکستان، شد.


دوشنبه: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان طی گفتگو با مجمع تجاری مشترک پاکستان-تاجیکستان در دوشنبه، ضمن دعوت از تجار تاجیکستان برای سرمایه گذاری در پاکستان و ارائه هرگونه همکاری با آنها، اظهار داشت که اقدامات ویژه ای برای راحتی سرمایه گذاران درحال انجام است.

وی افزود: هدف از این کنفرانس افزایش روابط تجاری میان دو کشور است، 67 شرکت پاکستانی از بخش های مختلف در تاجیکستان درحال فعالیت هستند، متاسفانه برق در پاکستان گران است، هرگونه راحتی برای تجار دو کشور را فراهم خواهیم کرد، خواستار تکمیل هرچه فوری پروژه کاسا1000 هستیم.

عمران خان تاکید کرد که جامعه تجاری پاکستان از جامعه تجاری تاجیکستان دعوت می کند و ما به آنها اطمینان می دهیم که ورود آنها به پاکستان فعالیت های صنعتی را تقویت می کند. افزایش تعاملات تجاری فیمابین به سود دو کشور است.

ارسال نظر

 
1