خبر فوری

 
 
نخست وزیر پاکستان: رهبران مسلمان باید وحدت علیه اسلام هراسی را نشان دهند
کد خبر :2106280406

20:15 1399/08/07


برچسب ها : اسلام هراسی, پاکستان و بین الملل, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, کشور های اسلامی,

عمران خان نخست وزیر پاکستان طی نامه ای به سران کشور های اسلامی نوشت: رهبران مسلمان باید وحدت علیه اسلام هراسی را نشان دهند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان در نامه ای خطاب به رهبران کشور های اسلامی نوشت: نگرانی امت مسلمان باتوجه به حملات جهان غرب از جمله کشور های اروپایی از طریق توهین به پیامبر عزیزمان ص و موج فزاینده اسلام هراسی، درحال افزایش است. اظهارات اخیر در سطح رهبری و حوادث هتک حرمت به قرآن، اسلام هراسی فزاینده ای است که در کشور های اروپایی که جمعیت زیادی از مسلمانان در آن زندگی می کنند، گسترش می یابد. وی افزود: مساجد را در اوپا می بندند و زنان نیز از حق پوشیدن لباس دلخواه خود در امکان عمومی محروم هستند، درحالیکه کشیش ها و راهبه ها مجاز به پوشیدن لباس مذهبی خود هستند. رفتار تبعیض آمیز با مسلمانان ساکن این کشور ها در حال افزایش است.

نخست وزیر پاکستان گفت که جهان غرب باید درک کند که باید به مسلمانان نیز به همان اندازه احترام گذارند، ما باید کشور های غربی را از ارزش های خود آگاه کنیم، توهین به پیامبر اسلام و عقائد مان به هیچ وجه قابل قبول نیست. جهان نمی تواند متحمل محتوای تفرقه انگیز شود، سخنان نفرت انگیز و تنفر تنها به نفع تندرو ها خواهد بود. مسلمانان در کشمیر اشغالی هند، بوسنی، افغانستان و عراق مورد قتل عام قرار گرفتند، رهبران مسلمان باید وحدت علیه اسلام هراسی را نشان دهند.

ارسال نظر

 
1