خبر فوری

 
نخست وزیر پاکستان : امکان دارد به IMF مراجعه نکنیم
کد خبر :444744639

19:36 1397/07/25


برچسب ها : پاکستان,

اسلام آباد : به گفته نخست وزیر پاکستان عمران خان ،امکان دارد برای دریافت وام به نزد IMF نرویم.


اسلام آباد : به گفته نخست وزیر پاکستان عمران خان ،امکان دارد برای دریافت وام به نزد IMF نرویم.

براساس گزارش خبرگزاری ایکسپریس ،هیئت های CPBA ، CPNA ، APNS با عمران خان دیدار کردند. هیئت های خبرگزاری نخست وزیر پاکستان را از مسائل خود آگاه کردند.
وی خاطر نشان کرد که به جز من چه کسی اهمیت رسانه را می‌داند.؟ در این مقامی که حضور دارم همه را مرهون زحمت های رسانه هستم.

نخست وزیر پاکستان افزود، وضعیت اقتصادی پاکستان به طور فجیعی نابود شده است. به هر اداره ای که سر میزنیم، آن اداره از قبل نابود شده است. تاکنون به دلیل مقدار وام های دریافتی بالا، بازپس دادن آن بسیار مشکل است. اگر این وام های دریافتی را به نحو احسنت خرج می‌کردند اکنون وضعیت اقتصادی پاکستان به جای بدترین، در بهترین وضعیت می بود. درحال مشاوره با چند کشور دوست هستیم، علاوه بر آن درخواست همکاری نیز کرده ایم که در این رابطه نیز با پاسخ مثبت از جانب آنها مواجه شدیم. من مطمئن هستم که نیازی برای رجوع به صندوق بین‌المللی پول نیست. پس از تصمیم گیری های سخت، طی 6 ماه آتی ملت پاکستان خبرهای خوشی را خواهد شنید.

عمران خان خاطر نشان کرد که ما چنین رفتاری را از حزب مخالف متوقع بودیم، به همین دلیل گفته بودیم که اگر افرادی که فساد مالی و یا پولشویی انجام داده اند، را دستگیر کنیم، جمهوریت به خطر خواهد افتاد. اکنون نیز به دلیل آنکه بیشتر اعضای احزاب مخالف، دچار فساد مالی هستند با یکدیگر بر علیه دولت متحد شده اند.

نخست وزیر پاکستان اظهار داشت که دولت های قبل از بودجه ها برای مخارج شخصی خود استفاده کردند، برخی نیز برای سفرهای شخصی، از خزانه دولتی استفاده می‌کردند.

ارسال نظر

 
1