خبر فوری

 
 
نخست وزیر هند در تماس تلفنی با بایدن پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت
کد خبر :1044754570

13:57 1399/08/29


برچسب ها : انتخابات, تماس تلفنی, جو بایدن, نارندرا مودی, نخست وزیر هند, هند و آمریکا,

نارندرا مودی نخست وزیر هند در تماس تلفنی با جو بایدن ضمن تبریک به وی در خصوص پیروزی در رقابت انتخاباتی آمریکا برای گسترش همکاری‌های دوجانبه با آمریکا اعلام آمادگی نشان داد.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| نارندرا مودی نخست وزیر هند در تماس تلفنی با جو بایدن ضمن تبریک به وی در خصوص پیروزی در رقابت انتخاباتی آمریکا برای گسترش همکاری‌های دوجانبه با آمریکا اعلام آمادگی نشان داد.
بر اساس جزئیات منتشر شده، نارندرا مودی نخست وزیر هند با تماس با جو بایدن با وی درباره مناسبات دوجانبه میان دهلی نو و واشنگتن به بحث و تبادل نظر پرداخت و برای تقویت مناسبات و گسترش همکاری‌های دوجانبه با دولت جدید آمریکا اظهار آمادگی نمود.
نارندرا مودی با انتشار پیامی در توییتر در این خصوص خبر داد و گفت: در تماس تلفنی با جو بایدن به بررسی موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله کووید_۱۹، تغییرات اقلیمی و همکاری در منطقه شبه قاره هند و اقیانوسیه پرداختیم.
جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تأکید بر تلاشهای مشترک و مستمر برای احیای اقتصاد جهانی نسبت به ادامه همکاری ها با دولت هند و حفظ مناسبات دهلی نو_واشنگتن در سطح فعلی متعهد شد.

ارسال نظر

 
1