خبر فوری

 
نتیجه کالبدشکافی طاهر خان داود اعلام شد
کد خبر :457424187

10:25 1397/09/08


برچسب ها : افسر پلیس, افغانستان, پاکستان, ننگرهار,

طاهر خان داور رئیس پلیس یکی از مناطق شهر پیشاور در تاریخ 26 اکتبر سال جاری از منطقه G-10 اسلام‌آباد توسط افراد ناشناس ربوده شد و پس از گذشت حدود یک ماه،جسد مجروح و متلاشی وی در ولایت ننگر هار افغانستان پیدا شد.


به گزارش راز نیوز، طاهر خان داود رئیس پلیس منطقه شهر پیشاور که در تاریخ 26 اکتبر سال جاری از منطقه G-10 اسلام‌آباد توسط افراد ناشناس ربوده شد و پس از گذشت حدود یک ماه،جسد مجروح و متلاشی وی در ولایت ننگر هار افغانستان پیداشده بود امروز نتیجه کالبدشکافی او اعلام شد. طی نتایج کالبدشکافی اعلام شد طاهر خان پس شکنجه زیاد و به‌طور وحشیانه‌ای به شهادت رسیده است. طاهر خان چند روز بدون آب و غذا زندگی کرد و در بدن او هیچ اثری از اصابت گلوله مشاهده نشده است.

طبق اطلاعات به دست رسیده هیچ‌یک از نشانه‌های اصابت گلوله روی بدن وی مشاهده نشد درحالی‌که نتایج حاکی از آن است وی به‌طور وحشیانه‌ای به شهادت رسیده است و چند روز بیش از پیدا شدن جسد کشته‌شده است. وی چند روز زا بدون آب و غذا سپری کرده است و استخوان‌ها بازو دست و پای او شکسته شده بود.

به یاد داشته باشیم طاهر خان داور رئیس پلیس یکی از مناطق شهر پیشاور در تاریخ 26 اکتبر سال جاری از منطقه G-10 اسلام‌آباد توسط افراد ناشناس ربوده شد و اکنون پس از گذشت حدود یک ماه،جسد مجروح و متلاشی وی در ولایت ننگر هار افغانستان مشاهده گردید. جسد مجروح طاهر خان داور افسر بلندپایه پلیس پیشاور پس از تحویل از نیروهای مرزبانی افغانستان،در منطقه حیات آباد پیشاور طی مراسمی رسمی به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

 
1