خبر فوری

 
 
نتانیاهو : اسرائیل از متحدین مهم کشورهای عربی است
کد خبر :977387060

18:31 1397/10/11


برچسب ها : اسرائیل, ایران, برزیل, رژیم صهیونیستی, نتانیاهو, کشورهای عربی,

، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر خود به برزیل، طی مصاحبه با شبکه گلوبو گفت : " تلاش های اسرائیل، عليه ايران و داعش موجب بهبودی روابط اسرائیل با کشورهای عربی شده است. "


 

به گزارش راز نيوز به نقل از دان، براساس گزارش خبرگزاری AFP ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر خود به برزیل، طی مصاحبه با شبکه گلوبو گفت : " تلاش های اسرائیل، عليه ايران و داعش موجب بهبودی روابط اسرائیل با کشورهای عربی شده است. "

این بیانیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی زمانی منتشر شده است که این رژیم، به حملات هوایی خود عليه مقرهای نظامی ایران در کشورهای همسایه را افزایش داده است. گفتنی است نتانیاهو، تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در رابطه با خروج نظامیان آمریکایی از سوریه را قبول کرده است.

ناگفته نماند که نتانیاهو در دفعات متعددی اعلام کرده است که در حال آماده سازی بمب اتم برای استفاده از آن برای نابودی کشور ایران است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین ابراز داشت، که متاسفانه در روابط ما با فلسطینیان هیچ گونه پیشرفتی مشاهده نمی شود، بیشتر از نصف جمعیت فلسطین تحت تاثیر ایران و فعالیت های مذهبی افراطی هستند.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با مذاکرات با کشور ایران در آینده گفت : " اگر ایران بر عقیده خود درابطه با نابودی ما استوار باشد، جواب من به این سوال نه، است."

نتانیاهو در ادامه افزود : تنها راه حل مذاکرات با ایران این است که این کشور خود را تغییر دهد.

لازم به ذکر است که بنیامین نتانیاهو به منظور شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید برزیل، به این کشور سفر کرده است. وی علاوه بر شرکت در مراسم تحلیف، با مائیک پومپیو نیز مذاکرات انجام خواهد داد.

احتمالا این مذاکرات در رابطه با خروج نظامیان آمریکایی از سوریه و فعالیت های ایران در منطقه انجام خواهند شد.

ارسال نظر

 
1