خبر فوری

 
ناکامی تروریست‌ها در انجام عملیات در خط ریلی در نزدیکی منطقه راجن پور ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1247459419

10:34 1398/04/14


برچسب ها : CTD, انفجار بمب, خط راه آهن, خط ریلی, گروه مبارزه با تروریسم,

نیروهای مبارزه با تروریسم توانستند تلاش تروریست ها برای منفجر نمودن خط ریلی در نزدیکی منطقه راجن پور واقع در ایالت پنجاب را خنثی سازند.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز نیروهای مبارزه با تروریسم توانستند تلاش تروریست ها برای منفجر نمودن خط ریلی در نزدیکی منطقه راجن پور واقع در ایالت پنجاب را خنثی سازند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای گروه مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب، تروریست ها را که قصد داشتند یکی از خطوط ریلی واقع در نزدیکی منطقه راجن پور از توابع عمر کوت ایالت پنجاب منفجر نمایند را ناکام گذاشتند و 5 تن را در این رابطه بازداشت نمودند.

طبق اعلام یکی از مقامات پلیس، بمب کشف شده از تروریست ها حاوی 5 کیلوگرم مواد منفجره بود که مجهز به کنترل از راه دور می باشد، این بمب در مسیر خط ریلی قطار پیشاور به کراچی موسوم به قطار اکسپرس خوشحال خان ختک کار گذاشته شده بود.

نیروهای پلیس با محاصره منطقه عملیات جستجو و پاکسازی را آغاز نموده اند و قطار خوشحال خان ختک نیز در ایستگاه دیره غازی خان متوقف گردیده است.

پس از آن نیروهای مبارزه با تروریسم از بازداشت 5 تن از منطقه گیامل راجن پور خبر دادند، طبق اعلام مقامات گروه مبارزه با تروریسم، این متهمان قصد داشتند خط ریلی را به وسیله یک بمب، منهدم نمایند، از این تروریست ها مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره کشف و ضبط گردیده است.

بر اساس اعلام سخنگوی گروه مبارزه با تروریسم، اسامی این افراد به این شرح شناسایی گردیده است: حسین بخش معروف بگاریش، بخش، بلاچ معروف به بلاش، رحم علی، مجاهد دین معروف به موجو.

این افراد از اعضای ارتش جمهوری خواه بلوچ می باشند و از آنان تعداد 2 عدد سلاح، 6 کیلو مواد منفجره و دیگر قطعات مربوط به ساخت بمب کشف و ضبط گردیده است.

ارسال نظر

 
1