خبر فوری

 
 
ناپدید شدن دو جوان بلوچ توسط ارتش پاکستان
کد خبر :692368168

16:25 1397/09/12


برچسب ها : ارتش, اطلاعات پاکستان, پاکستان,

به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری دی بلوچستان، نیروهای اطلاعات پاکستان طی عملیاتی جداگانه در شهر های نوشکی و گوادر ایالت بلوچستان ،دو تن از نوجوانان منطقه را دستگیر و به جای نامعلومی منتقل کردند.


به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری دی بلوچستان، نیروهای اطلاعات پاکستان طی عملیاتی در شهر نوشکی ایالت بلوچستان ،یکی از نوجوانان منطقه را دستگیر و به جای نامعلومی منتقل کردند. طبق گزارشات حاصله، نیروهای اطلاعات و امنیتی پاکستان طی عملیاتی در محله کلی مینگل شخصی با نام عبدالرحیم را پس از دستگیری در تاریخ 8 آذر به جای نامعلومی منتقل کردند. به گفته مردم محلی وی شاعر و استاد ادبیات بوده است.

رئیس انجمن حقوق بشر بلوچ طی انتشار بیانیه ای و با نشر این خبر در رسانه ها اظهار داشته است که نقض حقوق بشر در بلوچستان به نهایت خود رسیده است. ارتش پاکستان درعوض رهایی افراد ربوده شده، هر روزه تعداد زیادی از مردم بلوچستان را ربوده و به مناطق نامعلومی منتقل می‌کند.

همچنین دبیر سازمان حقوق بشر بلوچستان عبدالله عباس بلوچ با تایید این خبر تصریح کرد، شخص ربوده شده شاعر بوده که توسط نیروهای امنیتی ربوده شده است.
وی با اشاره به تظاهرات مردمی علیه ربوده شدن افراد در بلوچستان گفت : نیروهای امنیتی با بی اعتنایی به این مسئله همچنان در حال ربودن افراد و منتقل کردن آنها به مناطق نامعلومی هستند.

این درحالی است که نیروهای امنیتی در عملیاتی یکی از نوجوانان شهر ساحلی بلوچستان گوادر را نیز ربوده اند. نام وی محمد صدیق بوده و از اهالی محله نیا آباد بوده است که توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده است.

ارسال نظر

 
1