خبر فوری

 
 
نامه تشکر حزب کمونیست چین به شهباز شریف
کد خبر :1634120128

18:05 1399/02/09


برچسب ها : پاکستان و چین, حزب مسلم لیگ نون, ویروس کرونا,

وزارت بین المللی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین CPC در نامه ای سه صفحه ای به شهباز شریف و حزب مسلم لیگ (ن) از وی جهت ابراز همدردی و حمایت از چین تشکر کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| وزارت بین المللی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین CPC در نامه ای سه صفحه ای به شهباز شریف و حزب مسلم لیگ (ن) از وی جهت ابراز همدردی و حمایت از چین تشکر کرد. براساس متن نامه، جنگ چین علیه کرونا توسط بخش های مختلفی از جامعه پاکستان حمایت شد و اقتصاد جامعه چین در حالت بازگشت به روند عادی است. زندگی و تولید به سرعت درحال بهبودی است و اقدامات ایمنی و امنیتی بطور دائم اجرا می شود. چین به همراه حزب مسلم لیگ (ن) پاکستان، آماده همکاری با تمامی احزاب در سطح جهان است. جامعه بین المللی باید به صورت متحد به مبارزه با کرونا بپردازد، حزب مسلم لیگ (ن) در گسترش روابط استراتژیکی و همکاری میان پاکستان_چین همواره اقدامات مهمی انجام داده و سی پی سی آماده عمق بخشیدن هرچه بیشتر به این روابط و همکاری ها است.

در نامه ضمن آرزوی بهترین ها، گفته شد خواستار گسترش روابط در سطح بین احزاب با مسلم لیگ (ن) هستیم. گفتنی است شهباز شریف در نامه 10 فروردین 1399 به رئیس جمهور و نخست وزیر چین ، از دولت چین در زمینه حمایت و همکاری با پاکستان در برهه حساس فعلی تشکر کرده بود.

ارسال نظر

 
1