خبر فوری

 
 
ناصر درانی افسر ممتاز و سیاست های ضد شیعه او
کد خبر :979417930

21:18 1397/06/04


برچسب ها : افسر, پاراچنار, پولیس, شیعیان, متعصب, ناصر درنای,

ناصر درانی که ظاهرا حمایت های حزب تحریک انصاف را به سمت خود جلب نموده است در ریاست خود سیاست های خاصی را دنبال میکند


 

ناصر درانی افسر ممتاز و سیاست های ضد شیعه او

 

 

 

ناصر درانی رئیس پولیس سابق ایالت خیبر پختون ها این روزها در فضای مجازی توانسته است شهرت خاصی را بدست آورد۔ این روزها در فزای مجازی اور را بنام افسر ممتاز و باایمان میشناسند۔ دلیل این شهرت اقدامات ممتاز وی میباشد که سیاست های خاصی را دنبال میکند۔

 

در این گزارش مختصر سعی بر این است که این افسر نامبرده را بشناسیم و علت شهرت وی را بدانیم۔

ناصر درانی در حال حاضر به ریاست پولیس ایالت پنجاب مقرر شده است و قبلا وی در ایالت خیبرپختون خواه ریاست پولیس را بر عهده داشت۔ اقدامات ظاهری و انسان دوستانه او موجب شده است که مردم از چهره واقعی این افسر در غفلت بمانند۔

ناصر درانی که ظاهرا حمایت های حزب تحریک انصاف را به سمت خود جلب نموده است در ریاست خود سیاست های خاصی را دنبال میکند وی در ایالت خیبرپختون خواه دشمنی با شیعیان را با چهره ای غافل کننده نشان داد که متاسفانه اکثریت مردم این ایلالت تا به حال در غفلت اند و این افسر دو چهره  را نشناخته اند۔

ناصر درانی کم و بیش از شیعیان پاراچنار حمایت ظاهری میکرد ولی پشت پرده از تروریست ها حمایت کرده و در آزادی آنها دست داشت۔ در دوران ریاست وی اکثر تیروریست های سپاه صحابه  که در قتل شیعیان پاراچنار دست داشته اند فرار کرده و هیچ اقدامی نسبت به دستگیری این تروریست ها نشد۔

ناگفته نماند که ناصر درانی با شعار انسان دوستی ریاست پولیس خیبر پختون خواه را اداره میکرد ولی در حقیقت وی حامی تروریست ها و دشمن سر سخت شیعیان پاکستان است.

دلیل این دشمنی مرتبط بودن وی با سازمان های اطلاعاتی خارجی و داخلی که قصد کشتار شیعه در پاکستان را دارند است. شیعیان مظلوم پاراچنار بارها و بارها برای دستگیری مجرمان درخواست داده اند و در دوران ریاست وی حتی یک تن از قاتلان شیعیان پاراچنار هم دستگیر نشد.

همچنین ما شاهد اقدامات ضد شیعه او در شهرهای دیگر خیبر پختونخواه نیز هستیم. در شهر دیره اسماعیل خان هم قاتلان شیعه آزادانه فعالیت های خود را انجام میدادند ولی هیچ عکس العملی برای دستگیری این قاتلان صورت نمیگیرد.

اقدامات متعصب این افسر پولیس باعث شد که شیعیان ایالت خیبرپختون خواه برای گرفتاری قاتلان شیعیان تظاهرات کنند و به خیبانها بیایند و در پاسخ این تظاهرات هم جواب از این افسر دربافت نشد۔

ناگفته نماند که تحریک انصاف حمایت حمایت های خاصی از این افسر متعصب انجام داده است و او را اخیرا بعنوان رئیس پولیس ایالت پنجاب منتخب کرده است۔

این افسر نامبرده اقلیت های مذهبی همچون شیعیان را برای جلسه ای دعوت نموده و رد عملی تندی نسبت به شیعیان در جلسه خود نشان داده است. شیعیان ایالت پنجاب قبل از این افسر پولیسی بنام مشتاق سکهیر که حامی سپاه صحابه بود را تحمل کرده اند و این بار دوباره با منصورب کردن افسری متعصب برای ایالت پنجاب از سوی تحریک انصاف نشان دهنده سیاست های ضد شیعه این حزب میباشد.

ارسال نظر

 
1