خبر فوری

 
 
میر رحمن رحمانی: تلاش های پاکستان برای صلح در افغانستان را بسیار ارزشمند می دانیم
کد خبر :914508527

18:10 1399/08/05


برچسب ها : افغانستان, پارلمان, پاکستان و افغانستان, تجارت, رئیس مجلس سنای پاکستان, سرمایه گذاری,

میر رحمن رحمانی سخنگوی مجلس نمایندگان افغانستان طی سخنرانی در مراسم افتتاحیه دو روزه مجمع تجارت و سرمایه گذاری پاکستان و افغانستان در اسلام آباد، گفت: تلاش های پاکستان برای صلح در افغانستان را بسیار ارزشمند می دانیم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| میر رحمن رحمانی سخنگوی مجلس نمایندگان افغانستان طی سخنرانی در مراسم افتتاحیه دو روزه مجمع تجارت و سرمایه گذاری پاکستان و افغانستان در اسلام آباد، ضمن عرض تشکر از پاکستان بویژه اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان جهت تشکیل این مجمع، اظهار داشت که تشکیل این مجمع علاوه بر بهبودی روابط دوجانبه، موجب هموار شدن مسیر آینده صلح و رفاه منطقه خواهد شد. وی افزود: تلاش های صلح جویانه پاکستان برای صلح در افغانستان را بسیار ارزشمند می دانیم، افغانستانی مستحکم و امن امری به شدت ضروری برای رفاه و صلح منطقه است. توافق صلح دوحه، موجب پیدایش امید صلح در افغانستان شده است.

رحمن رحمانی در ادامه اظهار داشت که دولت افغانستان نیز برای کاهش خشونت ها تلاش می کند، پارلمان های دو کشور می توانند نقش مهمی در نزدیک شدن رهبری دو کشور و تقویت روابط داشته باشند.

گفتنی است در این مراسم عمران خان نخست وزیر پاکستان و اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان نیز سخنرانی کرده و بر لزوم تقویت تعاملات دوجانبه در بخش های مختلف از جمله تجارت و اقتصاد تاکید کرده و از عزم پاکستان برای ادامه دادن به حمایت از ماموریت صلح افغانستان گفتند. 

ارسال نظر

 
1