خبر فوری

 
 
مکالمه تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای گینه ای خود
کد خبر :1014018884

14:15 1400/11/07


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و گینه, پنجاب, شاه محمود قریشی, موریسن داکویتا, مکالمه تلفنی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه گینه,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با موریسن داکویتا همتای گینه ای خود بصورت تلفنی مکالمه کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با موریسن داکویتا همتای گینه ای خود بصورت تلفنی مکالمه کرد.

دو طرف طی این مکالمه تلفنی به روابط تاریخی، دوستانه و مبتنی بر اعتماد متقابل پاکستان و گینه اشاره کردند که به خاطر اشتراکات تاریخی، منطقه ای و همکاری در مسائل بین المللی با یکدیگر در ارتباط اند.

وزیر امور خارجه پاکستان بر تقویت روابط صمیمانه بین پاکستان و گینه تاکید و روابط دوجانبه بین دو کشور را بررسی کرده و از همکاری دیرینه دو کشور در مجامع بین المللی تمجید کرد.

وی همچنین از آمادگی برای تقویت روابط دوجانبه بین پاکستان و گینه در بخش های تجارت، سیاست، مبارزه با تروریسم و دیگر بخش های مورد علاقه مشترک سخن گفت. دو طرف همچنین برای ایجاد مکانیسم دوجانبه به منظور ایجاد مشارکت پایدار بین دو کشور توافق کردند.

وزیر امور خارجه گینه نیز طی این مکالمه گفت: گینه احترام زیادی برای پاکستان قائل بوده و نقش کلیدی پاکستان را در ایجاد صلح و امنیت در جهان به رسمیت می شناسد.

ارسال نظر

 
1