خبر فوری

 
 
مکالمه تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای بنینی خود
کد خبر :1186939317

13:24 1400/11/07


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و جمهوری بنین, پنجاب, شاه محمود قریشی, مکالمه تلفنی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه جمهوری بنین,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با اورلین اگبینونسی همتای بنینی خود بصورت تلفنی مکالمه کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با اورلین اگبینونسی همتای بنینی خود بصورت تلفنی مکالمه کرد.

دو طرف طی این مکالمه تلفنی در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله روابط دو جانبه، گسترش همکاری در زمینه های مورد علاقه مشترک و مسائل منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان طی این دیدار گفت: جمهوری بنین یک کشور مهم در قاره آفریقا محسوب می شود. وی بر گسترش روابط دوجانبه در سطوح عالی بین دو کشور به منظور تقویت روابط پاکستان و جمهوری بنین تاکید کرده و گفت: پاکستان آماده ی همکاری با جمهوری بنین در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و بهداشت و ارائه پشتیبانی فنی به سازمان های کوچک و متوسط این کشور می باشد.

دو طرف همچنین طی این مکالمه تلفنی از آمادگی کشورهای خود برای گسترش روابط اقتصادی و تجاری بین یکدیگر سخن گفتند. وزیر امور خارجه پاکستان همچنین برای برآورده کردن نیازهای دفاعی جمهوری بنین به همتای بنینی خود استفاده از صنایع دفاعی پاکستان برای این امر را پیشنهاد داد.

وزیر امور خارجه جمهوری بنین از همتای پاکستانی خود به دلیل دعوت به چهل و هشتمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی تشکر کرده و از اقدامات مثبت و پویای پاکستان در سازمان همکاری اسلامی تمجید کرد.

ارسال نظر

 
1