خبر فوری

 
 
مکالمه تلفنی نخست وزیر پاکستان با وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات
کد خبر :1771455195

16:20 1401/06/20


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و امارات, پنجاب, شهباز شریف, شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان, مکالمه تلفنی, نخست وزیر پاکستان, وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات,

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات بصورت تلفنی مکالمه و از وی برای کمک مالی 10 میلیون دلاری به سیل زدگان پاکستان تشکر کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات بصورت تلفنی مکالمه و از وی برای کمک مالی 10 میلیون دلاری به سیل زدگان پاکستان تشکر کرد.

نخست وزیر پاکستان طی این مکالمه گفت: شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات تاکنون از لحاظ فردی بیشترین مقدار کمک مالی به سیل زدگان پاکستان را به نام خود ثبت کرده است. مردم پاکستانی کمک سخاوتمندانه شما را برای همیشه به یاد خواهند داشت.

وی افزود: شما با این کمک، محبت فداکارانه نسبت به مردم پاکستان و همدردی برای انسان ها را ثابت کردید و کمک مالی شما برای نجات زنگی مردم سیل زده پاکستان، امدادرسانی و توانبخشی آن ها کمک بزرگی است.

نخست وزیر پاکستان طی این مکالمه وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات را از میزان خسارت های وارد شده به پاکستان طی سیل و اقدامات دولت پاکستان برای امدادرسانی به سیل زدگان آگاه کرد.

وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات نیز طی این مکالمه با ابراز تاسف از خسارات جانی و مالی وارد شده طی سیل به پاکستان، در این شرایط سخت با دولت و مردم پاکستان ابراز همبستگی کرد.

ارسال نظر

 
1