خبر فوری

 
 
مکالمه تلفنی رئیس امارات متحده عربی با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :897925146

14:09 1401/06/09


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و امارات, پنجاب, رئیس امارات متحده عربی, شهباز شریف, شیخ محمد بن زاید آل نهیان, مکالمه تلفنی, نخست وزیر پاکستان,

شیخ محمد بن زائد رئیس امارات متحده عربی با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بصورت تلفنی مکالمه کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شیخ محمد بن زائد رئیس امارات متحده عربی با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بصورت تلفنی مکالمه کرد.

نخست وزیر پاکستان طی این مکالمه رئیس امارات را از اوضاع کنونی سیل پاکستان آگاه کرد و گفت که 33 میلیون نفر گرفتار آن شده اند. علاوه بر این طی این سیل 1162 نفر در پاکستان جان باخته و 3554 نفر زخمی شده اند.

وی طی این مکالمه از کمک های امارات به سیل زدگان پاکستان تشکر و از فعالیت های امداد رسانی هلال احمر امارات و بنیاد خلیفه بن زائد امارات تمجید کرد.

وی سپس گفت که پاکستان و امارات روابط نزدیک و برادرانه با یکدیگر دارند که بر اساس چندین دهه اعتماد و درک متقابل و همکاری نزدیک می باشد. روابط دو کشور مبتنی بر همکاری های مشترک دو کشور در زمینه های مورد علاقه مشترک می باشد.

رئیس امارات متحده عربی نیز طی این مکالمه با مردم پاکستان برای مقابله با بلایای طبیعی ابراز همبستگی کرده و در این زمان سخت آمادگی خود را برای فراهم کردن هر گونه کمک ممکن اعلام کرد.

لازم به ذکر است که رئیس امارات متحده عربی چند روز پیش نیز با نخست وزیر پاکستان به صورت تلفنی مکالمه کرده بود.

ارسال نظر

 
1