خبر فوری

 
مکالمه تلفنی دبیر کل سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :409123845

13:34 1400/12/15


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و سازمان همکاری اسلامی, پنجاب, حسین ابراهیم طه, دبیر کل سازمان همکاری اسلامی, شاه محمود قریشی, مکالمه تلفنی, وزیر امور خارجه پاکستان,

حسین ابراهیم طه دبیر کل سازمان همکاری اسلامی با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان بصورت تلفنی مکالمه کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | اکانت رسمی توئیتر سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد: حسین ابراهیم طه دبیر کل سازمان همکاری اسلامی با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان بصورت تلفنی مکالمه کرد.

طی این مکالمه دبیر کل سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی پیشاور را به شدت محکوم کرده و به قربانیان این حمله تروریستی تسلیت گفت.

وی گفت: ما با دولت پاکستان در تمام اقدامات علیه تروریسم همکاری می کنیم.

لازم به ذکر است که در تاریخ 2 و 3 فروردین، چهل و هشتمین نشست شورای وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در اسلام آباد برگزار خواهد شد و این دومین نشست پیاپی این سازمان می باشد که در پاکستان برگزار می شود.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت که سال جاری دارای اهمیت ویژه ای برای پاکستان می باشد زیرا هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس پاکستان می باشد.

وی افزود: من از وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی برای سفر به پاکستان دعوت می کنم تا افتخار میزبانی را به ما بدهند. آن ها می توانند در تاریخ 3 فروردین رژه سالانه پاکستان و فرهنگ بخش های مختلف این کشور را مشاهده کنند.

وی سپس گفت: ما برای برگزاری خاطره انگیز و پربار چهل و هشتمین نشست شورای وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تلاش هستیم اما این امر با همکاری همه امکان پذیر نخواهد بود.

ارسال نظر

 
1