خبر فوری

 
مورد حمله قرار گرفتن ارتش پاکستان در کیچ مند / ورود کاروان ارتش پاکستان به تمپ
کد خبر :1397865368

19:30 1397/10/23


برچسب ها : ارتش, بلوچستان, پاکستان,

سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله روز گذشته بر ارتش پاکستان را قبول کرد


 

به گزارش راز نيوز، سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ طی بیانیه ای با قبول کردن مسئولیت حمله روز گذشته بر ارتش پاکستان گفت : شبه نظامیان ارتش جمهوری خواه بلوچ عصر روز گذشته ساعت 4 به وقت محلی، پس از هدف قرار دادن یکی از نگهبانان مقر ارتش پاکستان در منطقه آپسی کهن استان کیچ، شروع به حمله توسط موشک و اسلحه های سبک و نیمه سبک به مقر ارتش پاکستان کردند. وی اظهار داشت که این حمله موجب وارد شدن خسارت جانی و مالی بسیاری به ارتش پاکستان شده است .

وی بیانیه خود را با این جمله که " عملیات های ارتش جمهوری خواه بلوچ تا آزادی کامل این ایالت ادامه خواهند داشت" پایان داد.


لازم به ذکر است که، نیروهای ارتش پاکستان با تعداد نیروی پیاده زیادی وارد مناطق میانی تگران و زامران تمپ شده اند. طبق گزارش منابع خبری، این کاروان نیروهای زمینی ارتش پاکستان مشتمل بر 7 کامیون و 11 ماشین است. همچنین دو هلیکوپتر نیز در حال پشتیبانی از کاروان هستند.
گفتنی است قبل از این نیز ارتش پاکستان در مناطق مذکوره در دفعات متعدد عملیات های نظامی انجام داده است.

گفتنی است یکی از کارشناسان با اشاره به ورود نظامیان به مناطق بلوچستان اظهار داشته است که ممکن است ارتش پس از دستگیری شهروندان بلوچ و انتقال آنها به جای نامعلومی در مصاحبه مطبوعاتی از این موضوع به عنوان عملیاتی علیه گروه های آزادی خواه یاد بکند.

ارسال نظر

 
1