خبر فوری

 
 
مودی دوباره پاکستان را تهدید به حمله نظامی کرد
کد خبر :1486570428

21:30 1398/01/27


برچسب ها : پاکستان, نریندر مودی, هند, کشمیر اشغالی,

نریندر مودی نخست وزیر هند در تجمع انتخاباتی اعلام کرد:پس از حمله تروریستی در کشمیر هند جنگنده های هند به پاکستان حمله جراحی کردند، پس از آن جنگنده های هند در منطقه بالاکوت پناهگاههای تروریست را مورد هدف قرار دادند. اکنون در صورت وقوع حادثه تروریستی در هند به پاکستان پاسخ داندن شکن خواهیم داد.


 

به گزارش راز نیوز، نریندر مودی نخست وزیر هند در تجمع انتخاباتی اعلام کرد:پس از حمله تروریستی در کشمیر هند جنگنده های هند به پاکستان حمله جراحی کردند، پس از آن جنگنده های هند در منطقه بالاکوت پناهگاه های تروریست را مورد هدف قرار دادند. اکنون در صورت وقوع حادثه تروریستی در هند به پاکستان پاسخ دندان شکن خواهیم داد.

نریندر مودی در ادامه ادعا کرد پاکستان با داشتن انرژی اتمی توان مبارزه با هند را ندارد. پس از حمله جنگنده های هند به پاکستان، مقامات پاکستان ادعا کردند که حمله هسته ای به هند خواهند کرد در حالی که پاکستان از ترس این اقدام را انجام نداد.

وی همچنان در ادامه خاطر نشان کرد: کشمیر اشغالی متعلق به هند است و همیشه بخش مهمی از هند خواهد بود افراد که در مورد جداسازی و رفراندوم در کشمیر صحبت می کنند هرگز به خواسته هایشان نمی رسند.

به گفته منابع محلی، امکان وقوع حادثه تروریستی در هند توسط مودی وجود دارد که به این بهانه بتواند جنگ نظامی علیه پاکستان را آغاز کند.

محبوبه مفتی وزیر ارشد سابق کشمیر اشغالی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد نریندر مودی نخست وزیر هند برای پیروزی در انتخابات در حال برنامه ریزی جنگ با پاکستان است. وی در ادامه خاطر نشان کرد مودی برای جذب محبوبیت مردمی امکان حمله هوایی به پاکستان را در سر دارد.

ارسال نظر

 
1