خبر فوری

 
 
مهاجم انتحاری مستونگ شناخته شد۔ نقش مرکزی حمله به هارون بلور دستگیر شد۔
کد خبر :984236610

21:03 1397/04/28


مهاجم انتحاری مستونگ شناخته شد۔ نقش مرکزی حمله به هارون بلور دستگیر شد۔


 

مهاجم انتحاری مستونگ شناخته شد۔ نقش مرکزی حمله به هارون بلور دستگیر شد۔

 

اسلام آباد به نقل از جیو نیوز : بازرس کل پولیس بلوچستان محسن بٹ گفت مهاجم انتحاری در مستونگ شناخته شد در حالی که یکی از باز رسھای  پولیس خیبر پختون خواه ادعی کرده است که نقش اصلی حمله کننده به هارون بلور دستگیر شده است ۔

باز رس کل پولیس بلوچستان هنگام توضیحات به کمیته دائمی مجلس سنا برای امور داخلی گفت مھاجم عملیات  انتحاری در مستونگ از گروه داعش بوده نام این تیروریست حافظ نواز میباشد و او از منطقه ایبت آباد میباشد۔
 
طبق گفته بازرس کل پولیس بلوچستان گفت این مھاجم انتحاری از ایبت آباد به سندھ رفته و در اںجا به گروھای تیروریستی ملحق شد۔او قبل از این در  لشکر جھنگوی ھم فعالیت داشت طبق گفته بازرس کل پولیس بلوچستان گفت دست اندرکاران این حمله تیروریستی ھم شناخته شده اند۔
 
بازرس کل پولیس بلوچستان گفت مفتی حیدر و حافظ نعیم فرماندھان منطقی ای داعش ھستند که برای دستگیری آنھا داریم سعی میکنیم۔
 
بازرس کل پولیس بلوچستان تصریح کرد که افغانستان تحت کنترل داعش میباشد به ھمین سبب به بلوچستان آمده اند۔
 
بخاطر باشد که ۱۳ جولائی در مستونگ ھنگام جلسه انتخاباتی حزب جنبش مردمی  بسبب حمله انتحاری ۱۴۹ نفر و سراج رئیسانی کشته شدند
 
از سوی دیگر معاون بازرس کل پولیس ایالت خیبر پختونخواه ادعا میکند که نقش اصلی حمله به  ھارون بلور دستگیر شد۔ در این راستا اداره سی تی دی تحقیقاتی را انجام داده است که بزودی عامل اصلی این حمله را دستگیر خواھیم کرد۔

ارسال نظر

 
1