خبر فوری

 
 
منابع پاکستان: کشف سلاح های مفقود شده برای ناتو از کراچی
کد خبر :38583812

13:42 1400/10/26


برچسب ها : پاکستان و ناتو, کراچی, کشف اسلحه, کشف سلاح, کشف مهمات,

منابع خبری پاکستان از کشف مقادیری سلاح قدیمی ناتو از ساختمانی در بازار لی منطقه اولد سیتی کراچی خبر داده و خاطر نشان کردند که...


کراچی: به گزارش راز نیوز| منابع خبری پاکستان از کشف مقادیری سلاح قدیمی ناتو از ساختمانی در بازار لی منطقه اولد سیتی کراچی خبر داده و خاطر نشان کردند که به گفته پلیس سلاح های کشف شده شامل سلاح هایی  چون تیربار، ضد هوایی، مین های ضد تانک و غیره می باشد. همچنین بقایای سلاح های مورد استفاده در جنگ نیز کشف شده است.

گفتنی است رضوان اختر رئیس نیروی تکاوران ایالت سند در گذشته گفته بود که 19 هزار کانتینر مملو از سلاح های نیروی ناتو حین ارسال از پاکستان به افغانستان، ناپدید شده اند. هرچند پس از این بیانیه آمریکا آن را رد کرده بود اما پس از آن در مواقع مختلف حین عملیات های گوناگون سلاح هایی از زیرزمین، فاضلاب و دیگر نقاط کشف و ضبط شده اند.

 

به گفته نیروی پلیس، چنین سلاح هایی چندی پیش از منطقه عزیزآباد کراچی کشف شده بودند.

این درحالی است که به گفته برخی منابع دیگر ، درحال حاضر نمی توان به طور حتمی گفت که این سلاح های کشف شده همان سلاح های مفقود شده ناتو می باشد یا نه؛ زیرا در گذشته این منطقه تحت اشغال بخش مسلح نیروی جنبش ملی متحد MQM بوده که می تواند این سلاح های مخفی شده زیر زمین برای این گروه نیز باشد.

ارسال نظر

 
1