خبر فوری

 
 
منابع بلوچ: 13 تن از شهروندان بلوچ طی عملیات نظامی گسترده ارتش پاکستان مفقود شده اند
کد خبر :762494753

15:19 1399/12/14


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, جهاو, عملیات نظامی,

منابع بلوچ با انتشار گزارشی در رسانه های خود ضمن اطلاع رسانی از عملیات گسترده ارتش پاکستان در مناطق مشکی و جهاو از توابع آواران ، گفتند که طی این عملیات زمینی و هوایی، تاکنون 13 تن از شهروندان بلوچ از جهاو مفقود شده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع بلوچ با انتشار گزارشی در رسانه های خود ضمن اطلاع رسانی از عملیات گسترده ارتش پاکستان در مناطق مشکی و جهاو از توابع آواران ، گفتند که طی این عملیات زمینی و هوایی، تاکنون 13 تن از شهروندان بلوچ از جهاو مفقود شده اند.

براساس گزارش، عملیات نظامی ارتش پاکستان از چهار روز گذشته در بلندی های سورگر توابع جهاو و از دو روز پیش در مناطق مختلف مشکی ادامه دارد و در بلندی های سورگر، علاوه بر عملیات نیروی زمینی ارتش، کماندو ها نیز توسط هلیکوپتر های مسلح به این مناطق اعزام می شوند.

منابع بلوچ در ادامه گزارش خود بیان داشتند که طی بمباران هوایی، تعداد زیادی از چهارپایان کشته شده اند. اسامی افراد ربوده شده به شرح ذیل است:

جمل فرزند قادر بخش، فیض محمد فرزند قادر بخش، علی بخش فرزند قادر بخش، غوث بخش فرزند مراد، رمضان فرزند مراد، ارشد فرزند مراد، ثناء الله فرزند محمد حسین، منظور احمد فرزند محمد حسین، یار محمد فرزند نورا، محمد عارف فرزند الله بخش، عبد الواحد فرزند رسول بخش، چته فرزند الله یار، رسول بخش فرزند نورا.

منابع بلوچ در ادامه گزارش ابراز داشتند که براساس اطلاعات بدست رسیده از شهرستان آواران، از دو روز گذشته عملیات نظامی ارتش در منطقه تنک ندی (رودخانه تنک) آغاز شده است. گفتنی است منطقه تنک ندی مشکی را به پنجگور و کیلکور وصل می کند و محل اسکان تعدادی از خانواده های عشایر است.

ارسال نظر

 
1