خبر فوری

 
 
ملیحه لودی : شورای امنیت سازمان ملل به وظایف خود در ارتباط با کشمیر عمل نکرده است
کد خبر :56210239

16:38 1398/01/16


برچسب ها : پاکستان, سازمان ملل, شورای امنیت, قطعنامه, کشمیر,

نماینده پاکستان در سازمان ملل " ملیحه لودی " طی گفتگو در جریان اصلاحات شورای امنیت سازمان ملل گفت : اعضای دائمی سازمان منافع را بر وظایف بین المللی خود ترجیح داده اند و شورای امنیت تاکنون به قرار داد های خود در ارتباط با کشمیر عمل نکرده است.


 

به گزارش راز نیوز، نماینده پاکستان در سازمان ملل " ملیحه لودی " طی گفتگو در جریان اصلاحات شورای امنیت سازمان ملل گفت : اعضای دائمی سازمان منافع را بر وظایف بین المللی خود ترجیح داده اند و شورای امنیت تاکنون به قرار داد های خود در ارتباط با کشمیر عمل نکرده است. عدم اجرای قطعنامه ها در رابطه با کشمیر توسط سازمان ملل موجب عدم انجام اقدامات در این زمینه توسط این سازمان و عدم اجرای تعهدات نسبت به مردم مناطق اشغالی شده است. عدم تحقق وعده ها علامت سوالی برخلاف سازمان ملل ایجاد می کند.
ملیحه لودی تصریح کرد که پاکستان برای 7 مرتبه عضو غیر دائمی سازمان ملل بوده و اطلاعاتی از شرایط داخلی شورا و اقدامات آن دارد. نسبت متقابل عضویت باید بین اعضای غیر دائمی نیز گسترش یابد. در حالی که اعضای غیر دائمی همیشه از اصلاحات شورای امنیت سخن می گویند، باید یک شورای امنیتی فعال و جمهوری ساخته شود.

ارسال نظر

 
1