خبر فوری

 
 
ملیحه لودهی: پاکستان بیش از دویست هزار نیروی پلیس و نظامی برای 46 ماموریت صلح سازمان ملل اعزام کرده است
کد خبر :463228739

08:53 1398/04/22


برچسب ها : پاکستان, سازمان ملل متحد, ملیحه لودهی,

ملیحه لودهی نماینده پاکستان در سازمان ملل اعلام کرد پاکستان برای 46 ماموریت صلح سازمان ملل تا کنون بیش از دویست هزار نیروی پلیس و نظامی اعزام کرده است. وی در ادامه افزود کشور های که نیروهای نظامی برای ماموریت های صلح اعزام می کنند، بیشتر از واقعیت های زمینی آگاه هستند.


نیویورک: به گزارش راز نیوز، ملیحه لودهی نماینده پاکستان در سازمان ملل اعلام کرد پاکستان برای 46 ماموریت صلح سازمان ملل تا کنون بیش از دویست هزار نیروی پلیس و نظامی اعزام کرده است. وی در ادامه افزود کشور هایی که نیروهای نظامی برای ماموریت های صلح اعزام می کنند، بیشتر از واقعیت های زمینی آگاه هستند.

طبق اطلاعات به دست آمده خانم ملیحه لودهی اظهار داشت برای رسیدن به اهداف ماموریت های صلح سازمان ملل نیاز بیشتر به مشورت است. همچنین با همکاری های منظم و فعال به اهداف ماموریت های صلح کمک خواهد کرد. کشورهایی که نیروی نظامی ارسال می کنند از واقعیت های زمینی آگاهی بیشتر دارند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پاکستان از 6 دهه گذشته برای مامویت های سازمان ملل در حال اعزام نیروی نظامی است در حالی که تا کنون برای 46 ماموریت سازمان ملل بیش از دویست هزار نیروی نظامی اعزام کرده است. پاکستان نقش کلیدی در سیاست گذاری سازمان ملل دارد. نیروهای نظامی در مناطق شورش زده نقش چشم و گوش سازمان ملل را دارند. علیرغم چالش های موجود، پاکستان در دهه های گذشته با نیروهای خود و تجهیزات فنی در ماموریت های صلح سازمان ملل شرکت کرده است.

ارسال نظر

 
1