خبر فوری

 
 
ملاقات سفیر آلمان با وزیر راه آهن پاکستان
کد خبر :1555843368

19:02 1398/11/15


برچسب ها : پاکستان و آلمان, سفیر, وزیر راه آهن,

برن هارد سکلیگ سفیر آلمان در اسلام آباد طی دیدار با شیخ رشید وزیر راه آهن پاکستان ، در رابطه با موضوعات مختلف من جمله پروژه های دردست کار توسعه از جمله خط ریلی کراچی_پیشاور به گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| برن هارد سکلیگ سفیر آلمان در اسلام آباد طی دیدار با شیخ رشید وزیر راه آهن پاکستان ، در رابطه با موضوعات مختلف من جمله پروژه های دردست کار توسعه از جمله خط ریلی کراچی_پیشاور به گفتگو پرداخت.

سفیر آلمان ضمن شرح احوال سفر هفته گذشته خود از طریق خط ریلی از راولپندی به کراچی، گفت: راه آهن فرهنگ و مناطق را به هم وصل می کند. گفتگو و همنشینی با مردم پاکستان طی این سفر تجربه بسیار خوشایندی بود.

شیخ رشید طی بحث در این میان، توسعه خط ریلی پاکستان را امری ضروری برای اقتصاد کشور خواند و افزود: درحال ارتقاء سیستم ریلی بوسیله پروژه MM1 هستیم. پروژه ارتقاء مسیر کراچی و پیشاور با طول 1872 کیلومتر تحت پروژه های سی پیک در سال جاری آغاز می شود و طبق پروژه ام ام زمان سفر میان کراچی و راولپندی به 10 ساعت کاهش پیدا خواهد کرد و از طرفی این پروژه موجب افزایش رفت و آمد قطارهای باری می شود. وزیر راه آهن پاکستان از سفیر آلمان بابت سفر بوسیله قطار و برجسته سازی فرهنگ و رسوم مردم پاکستان تشکر کرد.

ارسال نظر

 
1