خبر فوری

 
مفتی کفایت الله مسئولیت سوء قصد به جانش را متوجه سخنگوی سابق ارتش پاکستان دانست
کد خبر :1532147170

16:39 1398/11/03


برچسب ها : آصف غفور, جمعیت علمای اسلام, روابط عمومی ارتش پاکستان, سخنگوی ارتش پاکستان, فضل الرحمان, مفتی کفایت الله,

مفتی کفایت الله از رهبران حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل، ژنرال آصف غفور سخنگوی سابق ارتش پاکستان را مسئول سوء قصد و حمله تروریستی به خود دانست.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مفتی کفایت الله از رهبران حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل، ژنرال آصف غفور سخنگوی سابق ارتش پاکستان را مسئول سوء قصد و حمله تروریستی به خود دانست.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در کلیپ تصویری که در صفحات مجازی توییتر منتشر گردیده است که در آن مفتی کفایت الله از رهبران حزب جمعیت علمای اسلام(ف) مدعی شد حمله تروریستی به وی بر اساس دستورات آصف غفور مسئول اسبق روابط عمومی ارتش پاکستان صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوال میزبان خود می گوید: در حمله تروریستی در مانسره که در آن به جان من سوء قصد شد، آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان نقش مستقیم دارد.

لازم به ذکر است مفتی کفایت الله از رهبران اصلی حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل به همراه دو فرزند پسر و یک دستیار خود در جاده بیدرای شهر مانسره هدف حمله تروریستی توسط افراد مسلح ناشناس قرار گرفت، که در آن مفتی کفایت الله به همراه دو فرزندش به نام های شبیر مفتی و حسین مفتی و یک دستیار خود به نام جان محمد مجروح شدند.

طبق اعلام پزشکان معالج، مفتی کفایت الله از نواحی مختلف به ویژه کمر زخمی شده است.

حبیب الرحمان برادر بزرگ مفتی کفایت الله پس از این حمله در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این حمله توسط افرادی انجام شده است که مفتی کفایت الله آزادانه علیه آنان به اظهار نظر می پردازد.

وی افزود: مهاجمان در این حمله قصد به قتل رساندن مضروبان را نداشتند، اما این پیام را صراحتا ابلاغ کردند که از سخن گفتن علیه عاملان این حمله جدا خودداری کنند.

ناگفته نماند در پی فراخوان حزب جمعیت علمای اسلام(ف) جهت آغاز راهپیمایی عظیم اعتراضی علیه دولت اسلام آباد، نیروهای امنیتی پیش از آغاز این راهپیمایی مفتی کفایت الله را به مدت سی روز تحت بازداشت قرار دادند.

افسر پلیس استان مانسره در این باره مدعی شده بود که مفتی کفایت الله اقدام به شوراندن مردم جهت شرکت در راهپیمایی ضد دولتی و جمع آوری کمک های مردمی نموده است.

ارسال نظر

 
1