خبر فوری

 
 
معمید یوسف: تروریست های تی تی پی و داعش لابه لای پناهجویان می توانند وارد پاکستان شوند
کد خبر :945208622

14:50 1400/06/08


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, پناهندگان افغان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریسم, داعش, مشاور امنیت ملی پاکستان, معید یوسف,

دکتر معید یوسف مشاور امنیت ملی پاکستان در گفتگوی مطبوعاتی ضمن اعلام هشدار، گفت: احتمال ورود تروریست های گروه های تحریک طالبان پاکستان TTP و داعش لابه لای مهاجران به پاکستان وجود دارد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر معید یوسف مشاور امنیت ملی پاکستان در گفتگوی مطبوعاتی ضمن اعلام هشدار احتمال ورود تروریست های گروه های تحریک طالبان پاکستان TTP و داعش لابه لای مهاجران به پاکستان، اظهار داشت: پاکستان به مدت 20 سال با تروریسم خارج از مرزی کشور همسایه مواجه بود، حالا به ما می گویند که اجازه ورود به مهاجران را بدهید، چگونه این امکان دارد؟ عدم تماس با طالبان و انزوای افغانستان می تواند منجر به یک 11 سپتامبر دیگر شود.

وی افزود: با بی اعتنایی به حقایق زمینی افغانستان، اشتباهاتی به وجود آمد، جنبش طالبان از قندهار آغاز شد، پاکستان از دهه 80 اجازه ورود به پناهجویان از افغانستان را داد که خواستار نجات از حملات آمریکایی بودند. پاکستان بیش از همه از جنگ در افغانستان تحت تاثیر قرار گرفت، اما ما هرگونه همکاری و کمکی برای صلح و ثبات در افغانستان انجام دادیم. پس از سال 2001 میلادی ما هر روز هدف تروریسم قرار گرفتیم. پاکستان علیه تروریسم جنگید.

ارسال نظر

 
1