خبر فوری

 
 
معرفی دسته اول جنگنده دو کابینه جی اف 17 تندر توسط پاکستان
کد خبر :1437616713

15:16 1398/10/07


برچسب ها : پاکستان, چین, نیروی هوایی پاکستان,

سازمان هوانوردی پاکستان (pac) کامرا با رونمایی از دسته نخست از 8 فروند جنگنده JF17-thunder دو کابینه توانست موفقیت بزرگ دیگری را برای خود رقم بزند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سازمان هوانوردی پاکستان (pac) کامرا با رونمایی از دسته نخست از 8 فروند جنگنده JF17-thunder دو کابینه توانست موفقیت بزرگ دیگری را برای خود رقم بزند. کامره پس از دستیابی به این موفقیت بزرگ با همکاری کشور چین، مراسمی را برگزار و از مجاهد انور خان فرمانده کل ستاد نیروی هوایی پاکستان، یاوجنگ سفیر کشور چین و یاو ژاو پنگ  معاون اجرایی صنعت هوانوردی چین به عنوان مهمانان خصوصی دعوت کرد.

سفیر چین در این مراسم با اشاره به جنگنده جی اف 17، آن را مثالی واضح برای دوستی و همکاری های بی نظیر میان دو کشور پاکستان-چین عنوان کرد . همچنین مجاهد انور خان با ابراز خرسندی از دستیابی به چنین موفقیتی، این جنگنده را ستون فقرات نیروی هوایی پاکستان توصیف کرد و به پی ای سی و سی ای تی آی سی به منظور تکمیل هدف تولید 2019 و ساخت 8 فروند هواپیمای دوکابینه جی اف 17 ظرف مدت 5 ماهه تبریک گفت و افزود، تولید سری دو صندلی یک پیشرفت برجسته برای برنامه جنگنده جی اف 17 و بیان حقیقتی از دوستی بی انتهای میان دو کشور است. وی پس از آن با افتتاح تسهیلات یکپارچه سازی مجموعه دو کابینه جنگنده جی اف 17 ، این امر را کمکی برای پی ای اف به منظور ادغام سیستم های هواپیمایی و سلاح با هواپیمای JF-17 خواند.

قابل ذکر است دو شرکت هوانوردی پاکستان و واردات و صادرات فناوری ملی هوایی چین (CATIC) توافقنامه همکاری در زمینه جریان تولید هواپیماهای چینی امضاء کردند.

ارسال نظر

 
1