خبر فوری

 
 
معاویه اعظم: افرادی که با شعار امامت و ولایت فقیه در تلاش تشکیل سیستم جدید هستند، نمی توانند در کنار ما باشند
کد خبر :1032536175

16:12 1399/07/10


برچسب ها : افراد تکفیری, تروریست, تروریسم, تفرقه افکنی, تفرقه گرایی, سپاه صحابه, سراج الحق, شیعه, شیعه و سنی, لاهور, معاویه اعظم, کنفرانس,

معاویه اعظم شخص تکفیری عضو مجلس پنجاب و از رهبران گروه تروریستی سپاه صحابه طی سخنرانی تفرقه گرایانه خود در لاهور، گفت: افرادی که با شعار امامت و ولایت فقیه در تلاش تشکیل سیستم جدید هستند، نمی توانند در کنار ما باشند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| جماعت اسلامی پاکستان در منطقه منصوره کنفرانسی با عنوان "ختم نبوت و عظمت صحابه" برگزار کرد که در این کنفرانس شخصیت هایی چون سناتور سراج الحق، امیر العظیم، ذکر الله مجاهد، زبیر احمد گوندل رئیس بخش جوانان JI، مولانا ابتسام الهی ظهیر، مفتی امتیاز مروت و معاویه اعظم شخص تکفیری عضو مجلس ایالت پنجاب سخنرانی کردند.

معاویه اعظم از رهبران ارشد گروه تروریستی سپاه صحابه طی سخنرانی در این کنفرانس، گفت: سراج الحق، شما پرچم عظمت اصحاب را بر افراشته اید، ما قرار دادن کفش های شما بر سر خود را سعادت می دانیم، فضل الرحمن باشد یا سراج الحق، یا پسران مولانا شاه احمد نورانی، یا قاری زوار بهادر ، تمامی اینها در تلاش برای اجرای شریعت اسلامی در پاکستان هستند که پس از پیامبر، در دوران صدیق (ابوبکر) بود و در زمان فاروق (عمر) ادامه یافت، آنهایی می توانند چنین سیستمی را در کشور پیاده کنند که قائل به امامت صدیق باشند، اما افرادی که صدیق و فاروق را مسلمان نیز نمی دانند، نمی توانند در کنار ما باشند. همراه ما تنها کسی می تواند باشد که فاروق اعظم را امام خود بداند و معتقد به خلافت باشد، کسی که سعی داشته باشد سیستم جدیدی با شعار امامت و ولایت فقیه ایجاد کند نمی تواند همراه ما باشد.

معاویه اعظم در ادامه سخنرانی تفرقه گرایانه خود با بیان اینکه همانطور که سراج الحق در جلسه تاریخی جمعیت علمای اسلام گفته بود که ما کاملا آماده ایم تا نفوذ سیاسی و مذهبی خود را به مولانا فضل الرحمن اعطا کنیم، من نیز می گویم بیایید برای رسمی کردن سیستم ابوبکر، عمر، عثمان و علی بجنگیم. ما نیز آماده ایم تمامی محبت ها و نفوذ سیاسی خود را به حضرت سراج الحق اهدا کنیم، بیایید در کنار هم به سمت جلو گام برداریم، ما در کنار شما خواهیم بود، اگر عرق شما بریزد، ما خون خواهیم ریخت.

وی در ادامه شعری خطاب به جوانان اهل سنت با این مضمون که "بلند شو ای شیر مجاهد و هوشیار باش، اساس خلافت را پایه ریزی کن، چرا گروه گروه می شوید، اکنون یک گروه تشکیل دهید. تو نیز در جهان رشد کن، زمینه تجارت را فراهم کن، با پس زدن ثروت قارون، به ثروت عثمان دستیاب. درحالیکه در مسیر اسلام گام بر میداری، پس چرا از کفار بیمناکی، یا نام اسلام را بر زبان خود جاری نکن و یا اشتیاق به شهادت در خودت ایجاد کن. به دلت بگو نترسد و بیاید، اوضاع تغییر پیدا می کند، آنهایی که به صورت خار آمدند در شرف مرگ هستند." نیز خواند.

زبیر احمد گوندل رئیس بخش جوانان جماعت اسلامی طی سخنرانی در کنفرانس، گفت: درحال سازماندهی جوانان تحصیل کرده، کارگر، تجار، وکیل و غیره در سراسر کشور هستیم، ما دو تا پیام به شما می دهیم که شما را برای حفاظت از دین، اسلام و اصحاب سازماندهی می کنیم و دیگر اینکه طی همراهی با مظلوم می خواهیم با ظالم بجنگیم. قدرت رای جوان، بیش از گلوله است، شما می توانید این افراد را با آراء خود به مجلس ها بفرستید، افرادی که هم از دین و هم از جغرافیا دفاع کنند، انشاء الله تفرقه گرایی پایان خواهد یافت و اسلام و پاکستان حفظ خواهند شد.  

ارسال نظر

 
1