خبر فوری

 
 
معاون وزیر منابع انسانی عربستان در گفتگو با دستیار ویژه پاکستان: به زودی خبر خوشی به پاکستان خواهیم داد
کد خبر :1083788294

20:08 1399/07/02


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, پرواز, سید ذوالفقار عباس بخاری, عربستان سعودی, منابع انسانی, کارگران پاکستانی,

سید ذوالفقار بخاری دستیار ویژه نخست وزیر برای پاکستانی های مقیم خارج طی برقراری ارتباط ویدیویی با عبدالله بن نصیر ابوالسانی معاون وزیر منابع انسانی عربستان سعودی، مشکلات بازگشت کارگران پاکستان به عربستان سعودی را مطرح کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سید ذوالفقار بخاری دستیار ویژه نخست وزیر برای پاکستانی های مقیم خارج طی برقراری ارتباط ویدیویی با عبدالله بن نصیر ابوالسانی معاون وزیر منابع انسانی عربستان سعودی، مسائلی چون خرید بلیط برای سفر به عربستان سعودی، کمبود صندلی های پرواز به دلیل کاهش پرواز ها و افزایش قیمت بلیط ها را مطرح کرد و گفت: درخواست می کنیم تا مدت ویزا را تا تاریخ 30 اوت 2020 تمدید و تعداد پرواز ها را افزایش دهید. فشار زیادی بر کارگانی که می خواهند به عربستان سعودی باز گردند وجود دارد. به دلیل نبود پرواز ها، کارگران پاکستانی که برای گذراندن تعطیلات به پاکستان بازگشته بودند، هم اکنون با مشکلات زیادی برای بازگشت به عربستان سعودی مواجه شده اند.

معاون وزیر منابع انسانی عربستان سعودی در این بین ضمن متعهد شدن به مطرح کردن مسئله پرواز ها و تمدید اقامت ها در نشست مشترک هفته ای وزرا، گفت: این مسئله را طی نشست آتی وزرای تجارت، کشور و منابع انسانی مطرح خواهیم کرد و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و خالی ماندن 25% درصد از صندلی ها نیز مشکل ساز شده است.  درحال تجدید نظر در مورد این سیاست هستیم، به زودی با تکمیل ظرفیت های هواپیما، اجازه ورود به مسافران داده خواهد شد. پس از بررسی سوابق، تصمیم برای تمدید اقامت را اتخاذ خواهیم کرد. وی افزود: ماه آینده خبر خوبی در مورد اصلاح قانون کار به پاکستان می دهیم.

ارسال نظر

 
1