خبر فوری

 
 
مصطفی کمال رهبر حزب سرزمین پاکستان گفت: حکومت، میراث الطاف حسین را زنده نگه داشته است
کد خبر :1247458471

14:32 1399/08/26


برچسب ها : آژانس مخفی هند, الطاف حسین, پاکستان, جنبش ملی متحد, جنبش ملی متحد پاکستان, حزب سرزمین پاک, خالد مقبول صدیقی, دبیرخانه مرکزی پاکستان, مصطفی کمال, هند, کنفرانس,

مصطفی کمال رئیس حزب سرزمین پاکستان ، هنگام سخنرانی در یک کنفرانس مطبوعاتی در دبیرخانه مرکزی پاکستان افشاگری های مهمی انجام داد. در این کنفرانس انیس قائم خانی رئیس حزب سرزمین پاکستان ، اعضای مرکز اجرایی و اعضای شورای ملی نیز حضور داشتند.


مصطفی کمال رهبر حزب سرزمین پاکستان گفت: حکومت، میراث الطاف حسین را زنده نگه داشته است

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز |  مصطفی کمال رهبر حزب سرزمین پاکستان   PSP هنگام سخنرانی در یک کنفرانس مطبوعاتی در دبیرخانه مرکزی پاکستان طی انجام افشاگری های مهم  گفت: حکومت، میراث الطاف حسین را زنده نگه داشته است. در 1 شهریور سال 95 شمسی حزب جنبش ملی متحد منحل شد اما بر اساس نیاز ایدئولوژیک، حزب جنبش ملی متحد پاکستان در تاریخ 2 شهریور سال 95 تشکیل شد.

در این کنفرانس انیس قائم خانی رئیس حزب سرزمین پاکستان ، اعضای مرکز اجرایی و اعضای شورای ملی نیز حضور داشتند.

وی در این کنفرانس گفت: شاه محمود قریشی و سخنگوی ارتش پاکستان هر دو همکاری حزب جنبش ملی متحد با آژانس مخفی هند و دریافت مبالغ هنگفت از آنها را افشا کردند. حزب ما پیشتر در 13 اسفند سال 94 این خیانت را آشکار کرده بود که به خاطر آن به ما انتقادات و توهین های زیادی شد که حالا صحت سخنان ما با افشاگری دو شخصیت مهم حکومتی و ارتشی اثبات شد.

با وجود این افشاگری ها، حکومت میراث الطاف حسین را زنده نگه داشته است. در 2 اردیبهشت 95 به حکومت گفتند که مهاجرین بجز جنبش ملی متحد به سمت دیگری نخواهند پیوست و سپس جنبش ملی متحد پاکستان تشکیل شد.

گفتند که الطاف حسین اگر روی تانک هند هم سوار شود باز هم مهاجرین او را ترک نخواهند کرد. جنبش ملی متحد پاکستان با دادن شکلات تشکیل شد و کسانی که این شکلات را دادند می خواستند به تجارت و فساد مالی خود ادامه دهند.

این حزب جدید همان حزب قدیم است که فقط اسمش تغییر کرده و با همان نماد و پرچم یادآور همان حزب سابق الطاف حسین است.الطاف حسین تحت سایه همین نام و پرچم به پاکستان فحش می دهد و آن را در دنیا بدنام می کند و در شهر کراچی پرچم و نام حزبش هنوز باقی است.

وی با حمله به رهبر جنبش ملی متحد پاکستان گفت: خالد مقبول صدیقی در سال 2000 به پشتوانه الطاف حسین به هند رفت و در مقابل رسانه های هندی علیه پاکستان حرف زد و گذرنامه پاکستانی خود را پاره کرد و به جای بازگشت به پاکستان با پاسپورت هند به آمریکا رفت که توسط آژانس مخفی هند به او داده شده بود.

پس از ورود به آمریکا توسط حکومت آنجا وی دستگیر و اسمش در لیست تروریست های بی نام ثبت شد و سپس با ضمانت آزاد شد و 13 سال در آمریکا ماند و دفعات متعددی برای دریافت تابعیت آمریکا تلاش کرد که به دلیل وجود نامش در لیست تروریست های بی نام، درخواستش رد شد.وی بعد از 13 سال به پاکستان آمد و عضو شورای ملی و وزیر شد و به ریاست جنبش ملی متحد پاکستان منصوب شد!

وی در ادامه افشاگری خود افزود: در سال 2020 عوامل آژانس مخفی هند در کراچی دستگیر شدند و یکی از آن ها اعضای جنبش متحده است که یکی از همکاران 30 ساله خالد مقبول است و اولین محافظ او بود و سپس در کابینه سازمان دانشجویان متحد پاکستان عضویت داشت و در کابینه ماند و ارتباط آن ها قطع نشد.

ارتباط 30 ساله آن ها کشف نشد مگر زمانی که دستگیر شد ، عادل انصاری ملقب به جمی 30 سال با خالد مقبول ارتباط داشت و در گزارش الکترونیکی اعتراف کرد که خالد مقبول ما را به هند برد.

 

 

 

ارسال نظر

 
1