خبر فوری

 
 
مشاور امنیت ملی پاکستان: هند برای دیدار با طالبان افغانستان باید شرمنده باشد
کد خبر :1287210264

19:15 1400/04/08


برچسب ها : طالبان افغانستان, مشاور امنیت ملی پاکستان, معید یوسف, هند و طالبان, هندوستان,

دکتر معید یوسف مشاور امنیت ملی پاکستان طی گفتگو در برنامه شبکه خبری دان نیوز، گفت: هند از ملاقات با طالبان افغانستان در قطر آن هم پس از مدتها حمایت از عملیات ها علیه آن، باید شرمنده باشد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر معید یوسف مشاور امنیت ملی پاکستان طی گفتگو در برنامه شبکه خبری دان نیوز، با بیان اینکه هند از ملاقات با طالبان افغانستان در قطر آن هم پس از مدتها حمایت از عملیات ها علیه آن، باید شرمنده باشد، افزود: هند برای عملیات های ضد طالبان کمک های مالی فراهم می کرد درحالیکه امروز با آنها به ملاقات پرداخته است.

مشاور امنیت ملی پاکستان در پاسخ به سوال پرسیده شده توسط مجری در خصوص سفر مقامات هند به قطر برای دیدار با هیئت طالبان افغانستان که طی سه هفته اخیر دو مرتبه انجام گرفته است، گفت: من سوالم این است که مقامات عالی رتبه هند بر مبنای کدام اساس اخلاقی با طالبان افغانستان مذاکره می کنند، آیا آنها شرمنده نیستند؟ هندی ها به صورت روزانه طالبان را هلاک می کردند، برای عملیات های ضد طالبان کمک های مالی می دادند بنابراین این یک اقدام استراتژیک نیست بلکه جای شرم دارد.

وی در ادامه تاکید کرد که طالبانی که هندی ها با آنها ملاقات کرده اند احمق نیستند و ما نگران روابط هند و طالبان باتوجه به عقب نشینی آمریکا نیستیم.

ارسال نظر

 
1