خبر فوری

 
 
مسئولیت قتل عضو جوخه مرگ را گروه شبه نظامی بلوچ برعهده گرفت
کد خبر :595742632

16:22 1399/02/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش جمهوری خواه بلوچ, جوخه مرگ, شبه نظامیان بلوچ,

بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در پیامی، ابراز داشت: شبه نظامیان، "منظور" از اعضای جوخه مرگ را پس از دستگیری و اعترافات متهم به عملیات های مسلحانه علیه بلوچ، وی را به هلاکت رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| بیبگر بلوچ سخنگوی ارتش جمهوری خواه بلوچ در پیامی، ابراز داشت: شبه نظامیان، "منظور" از اعضای جوخه مرگ را زمانی که وی طی دستور ارتش پاکستان در جستجوی مقر شبه نظامیان بلوچ در رشته کوه بود را از پنجگور دستگیر کردند. منظور از قبل تحت تعقیب نیروهای ما بود، متهم پس از دستگیری به تمامی جرائم انجام داده طی عملیات های مسلحانه به همراه ارتش اعتراف کرد. متهم در عملیات های نظامی مسلحانه علیه بلوچ و ربایش اجباری جوانان بلوچ در پروم، گوارگو و کچگ نقش داشته است، بنابراین شبه نظامیان پس از اعترافات، وی را در منطقه کیلکور از پنجگور هدف تیراندازی قرار دادند.

بیبگر بلوچ در پایان با لحنی هشدار آمیز، گفت: مجددا از مردم و افراد تاجر درخواست می کنیم تا از نزدیک شدن به ارتش و جوخه مرگ پرهیز کنند، زیرا هر آن امکان حمله علیه آنان وجود دارد. وی افزود: مقاومت تا خروج کامل ارتش اشغالگر از بلوچستان اشغالی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1