خبر فوری

 
 
مریم نواز دختر نواز شریف رئیس حزب مسلم لیگ نون پاکستان و نخست وزیر سابق پاکستان از منتقل شدن زندان به استراحت گاه پولیس در سهاله انکار کرد ۔
کد خبر :1631892849

21:54 1397/04/29


انتظامات زندان خبر داد که مریم نواز میخواهد با پدر خود و هسمر خود کاپتان سابق ارتش صفدر در ادیاله بماند


 

مریم نواز دختر نواز شریف رئیس حزب مسلم لیگ نون  پاکستان و نخست وزیر سابق پاکستان از منتقل شدن زندان به استراحت گاه پولیس در سهاله انکار کرد ۔

 

انتظامات زندان خبر داد که مریم نواز میخواهد با پدر خود و هسمر خود کاپتان سابق ارتش صفدر در ادیاله بماند ۔

 

 

منابع زندان ادیاله خبر دادن که انتظامات زندان مریم نواز را میخواهد به استراحت گاه پولیس منتقل کند و از سه روز گزشته تمام  اقدامات در در زمینه را تکمیل کرده است ۔

 

منابع انتظامات زندان خبر داد که برای برقرار کردن سهاله بعنوان زندان بزرگ همه انتظامت تکمیل شده و در همین راستا ۲ میلیون روپیه پاکستانی خرچ شده است ۔

بعد از انکار مریم نواز انتظامت زندان به مشکل مواجه شده

طبق گفته منابع در زندان ادیاله برای زن ها انتظامات وی آی پی میسر نیست وه ایشان را با زندانی های دیگر زن در اتاق زندانی گذاشته اند که آن جا امکانات قابل توجهی نمیباشد۔

 

منابع در این خصوص افزودند که بخاطر ندادن جایگاه اختصاصی به مریم نواز انتظامات زندان در معرض انتقاد میباشند۔

به خاطر باشد که احتساب دادگاه روز ۶ ژولای حکم  زندانی را به نخست وزیر سابق نواز شریف و دخترش مریم نواز و کاپیتان صفدر عباسی داد۔

نواز شریف و مریم نواز روز ۱۳ جولائی به پاکستان برگشتند که بعد از برگشتن آنها را دستگیر کرده و به زندان ادیاله منتقل کردند۔

ارسال نظر

 
1