خبر فوری

 
 
مرگ مدیر اجرایی دانشگاه سرگودای ایالت پنجاب در بازداشت سازمان بازرسی ملی پاکستان
کد خبر :863680606

10:44 1397/10/01


برچسب ها : NAB, سازمان بازرسی ملی پاکستان, سرگودا, میان جاوید,

وی که به اتهام افتتاح شعب غیرقانونی دانشگاه سرگودا، توسط سازمان بازرسی ملی پاکستان(NAB) بازداشت شده بود، در دوران بازداشت بر اثر سکته قلبی جان باخت.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو، میان جاوید مدیر اجرایی دانشگاه سرگودای ایالت پنجاب در حین بازداشت جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، وی که به اتهام افتتاح شعب غیرقانونی دانشگاه سرگودا، توسط سازمان بازرسی ملی پاکستان(NAB) بازداشت شده بود، در دوران بازداشت بر اثر سکته قلبی جان باخت.

از سوی دیگر، تصویر منتشر شده از جسد وی در بیمارستان، جنجال شدیدی در رسانه های اجتماعی به وجود آورده است و موج اعتراضات علیه سازمان بازرسی ملی را به راه انداخته است.

در تصویر منتشر شده از جسد میان جاوید، مشاهده میشود با وجود مرگ وی، ماموران سازمان بازرسی ملی(NAB) حاضر به باز نمودن دستبند و زنجیر وی نیستند و جسد وی همراه با دستبند و زنجیر روی تخت بیمارستان قرار داد و این موضوعی است که از سوی کاربران صفحات اجتماعی مورد اعتراض شدید قرار گرفته است.

لازم بذکر میان جاوید به همراه چند تن دیگر در مهر ماه سال جاری توسط سازمان بازرسی ملی(NAB)، بازداشت شده بود.

سازمان بازرسی ملی(NAB)، در واکنش به مرگ میان جاوید اعلام کرده است که مدیر اجرایی دانشگاه سرگودا در دوران بازداشت توسط این سازمان، فوت ننموده است.

طبق گفته سخنگوی سازمان بازرسی ملی(NAB)،این سازمان در مهر ماه سال جاری میان جاوید را پس از محکومیت، به اردوگاه زندان لاهور انتقال داده بودند و مقامات زندان لاهور نیز در هنگام تحویل وی، سلامت وضعیت وی را تایید کرده بودند.

سخنگوی سازمان بازرسی ملی(NAB) با رد تمامی اتهامات علیه این سازمان که گفته میشود میان جاوید در دوران بازداشت توسط این سازمان جان باخته است اظهار داشت: مرحوم در اردوگاه زندان لاهور دچار سکته قلبی شد که بلافاصله توسط مسئولین این زندان به بیمارستان منتقل گردید.

عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب در واکنش به تصاویر منتشر شده از جسد میان جاوید، ضمن پیگیری آن، خواستار ارائه گزارش مربوطه از رئیس پلیس ایالت پنجاب شده است.

طبق اعلام منابع آگاه، کالبد شکافی برای بررسی علت مرگ مدیر اجرای دانشگاه سرگودا امروز انجام خواهد شد.

ارسال نظر

 
1