خبر فوری

 
 
مردم دیره اسماعیل خان به جرم شیعه بودن ، مورد حمله تروریستی قرار گرفتند
کد خبر :440907663

17:12 1397/05/25


برچسب ها : شیعه, مسلمان کشی,

کاظم حسین در دیره اسماعیل خان سه برادر خود را در همین منطقه بر اثر حمله تروریستی از دست داد.


مردم دیره اسماعیل خان به جرم شیعه بودن ، مورد حمله تروریستی قرار گرفتند

 

کاظم حسین در دیره اسماعیل خان سه برادر خود را در همین منطقه بر اثر حمله تروریستی از دست داد.

 

خانواده کاظم حسین برای اولین بار سال 2005 مورد حمله تروریستی قرار گرفتند ، که در آن زمان  برادر خود را به نام ذاکر که 32 سال داشت را از دست داد ، در حالی که از محل تحصیل شهر پروان برای عیادت از مریض رفته بود که مورد حمله قرار گرفت و شهید شد.

 

تروریست هایی که به ذاکر حمله کردند هنوز شناسایی نشده اند ، در حالی که پلیس گفت است  : کاظم شکایت نامه هایی که در اداره پلیس ثبت کرده است برای 3 نفر از اعضای خانواده خود و برادران خود است، یکی از افرادی که مشکوک به قتل بود یکی از اعضای کلیدی یک سازمان افراطی است.

 

پس از هشت سال ، بار دیگر خانوداه کاظم مورد حمله تروریستی قرار گرفت ، یکی از برادرانش به نام ملازم حسین در اثر حمله ترویستی مورد هدف تیر اندازی قرار گرفت.

 

8 ژوئیه ماه گذشته برادر کوچک کاظم به نام باقر حسین هم مورد هدف تروریستی قرار گرفت و جان خود را از دست داد ، باقر هم همانند برادر خود ملازم حسین در کارخانه شکر سازی مشغول  به کار بود ، که همان روز برای جلسه ای دعوت شده بود.

 

اعضای باقی مانده ی خانواده کاظم به دلیل ترس از کشته شدن و حمله های تروریستی روستای خود را رها کرده و به روستای دیگری مهاجرت کردند .

 

کاظم حسین در مصاحبه ای که با بی بی سی داشت گفت : سه تن از برادرانم تا به حال کشته شده اند ودرحالی که دلیل کشته شدن آنها را نمی دانم ، در ادامه افزود : ظاهرا به نظر میرسد حمله ای که صورت گرفته است بر خلاف شیعیان پاکستان بوده ، کاظم حسین افزود : که تا کنون با کسی دشمنی نداشته است ، حتی با کسی جر و بحث نمی کرد.

 

در منطقه محل سکونت مسجدی توسط پدر کاظم حسین بازسازی شده است که مردم در آن مشغول دعا و عبادت هستند ، این مسجد زمانی ساخته شد که چنین حوادث خشونت آمیزی در منطقه وجود نداشت.

 

اهداف حملات تروریستی در دیره اسماعیل خان علاوه بر کشتن شیعیان ، پلیس نیز است ، گفته می شود که دلیل کشتن پلیس برای جلو گیری از عملیات های ضد تروریستی پلیس علیه گروه تروریستی موجود در منطقه است . تعداد افرادی که دراین منطقه مورد حملات تروریستی قرار گرفته اند تا ماه ژوئیه امسال حدود 35 نفر بوده است که بیشترین تعداد افراد شهید شده متعلق به شیعیان و پلیس این منطقه است .

 

چند روز قبل نبز افسر پلیسی به نام محمد بشیر در این منطقه مورد حمله قرار گرفت که طبق بیانات برادرش وی را به دلیل پلیس بودن کشته اند ، عنایت نیز یک افسر پلیس بود ، که برای انجام کار هایی از خانه خارج شد . ساعت 10:30 ما مطلع شدیم که عنایت در اثر تیر اندازی افراد ناشناس کشتنه شده است.

 

طبق گزارشات پلیس : افرادی که در حملات تروریستی نقش داشتند شناسایی شده و در مدت اندکی دستگیر خواهند شد . وی افزود : طبق اطلاعات به دست آمده افراد شناسایی شده از خارج پشتیبانی می شدند.

 

طبق اظهارات افسر پلیس منطقه بابر آفریدی : منطقه تا دو سال پیش امن بود در حالی که در 7 ماه گذشته نا امن شده و 35 نفر کشته شدند .

 

منطقه دیره اسماعیل خان در جنوب وزیرستان و در ایالت بلوچستان قرار دارد در حالی که با ایالت پنجاب نیز هم مرز است .

 

وی خاطر نشان کرد افسران پلیسی که مورد حمله قرار گرفته اند در حملات ضد تروریستی نقش داشتند ، به همین دلیل افراد شناسایی شده متعلق به گروه های تروریستی مختلفی هستند .

 

افسر پلیس بابر گفت : گروه های تروریستی مختلفی از جمله طالبان ، القاعده و غیره در منطقه فعال هستند .

 

طبق اظهارات وی : ارتش ، پلیس امنیتی علیه گروه تروریستی در حال انجام عملیات هایی هستند اما تا به حال قادر به دست گیری تروریست ها نشدند.

 

ناگفته نماند حاجی سلام یکی از مفتی های سپاه سحابه است ، که توسط حزب تحریک انصاف پشتیبانی شده که این پشتیبانی را توسط نماینده خود علی امین گنداپور رهبری می شود. به یاد داشته باشید که تعداد زیادی از شیعیان بر خلاف حاجی سلام شکایت نامه هایی تنظیم کردند که هیچ کدوم از آنها رسیدگی نمی شود ، در عکس زیر میتوانید همکاری حاجی سلام و علی امین گندا پور را مشاهده کنید.

 

ارسال نظر

 
1