خبر فوری

 
 
مراسم راه اندازی کشتی جدید نیروی دریایی پاکستان
کد خبر :146689484

16:28 1397/07/24


برچسب ها : ارتش, پاکستان, نیروی دریایی,

در مراسم راه اندازی کشتی جدید نیروی دریایی پاکستان مقامات مهم کشور پاکستان نیز شرکت داشته اند


در مراسمی در کراچی یک عدد کشتی دریایی به ناوگان نیروی دریایی ارتش پاکستان افزوده شد. کشتی ساخته شده با همکاری ترکیه در کارخانه کشتیرانی پاکستان ساخته شده است، این کشتی صلاحیت استقرار دو هلیکوپتر به صورت همزمان در عرشه خود را دارد.

به گفته سخنگوی نیروی دریایی ارتش پاکستان، در مراسم راه اندازی کشتی جدید در کراچی، رئیس جمهور پاکستان، دکتر عارف علوی به عنوان مهمان خصوصی شرکت کرد. دکتر عارف علوی در این مراسم طی ایراد سخنرانی گفت : این کشتی با نام دستیار PNS، مسئولیت ها و وظیفه های مهمی را انجام خواهد داد. این کشتی با تکنولوژی بروز خود، قادر به افزایش توانایی نیروی دریایی پاکستان خواهد بود. وی خاطر نشان کرد که نیروی دریایی ارتش پاکستان در درگیری و مبارزه با دزدان دریایی و تروریست ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده است. ما به روابط میان پاکستان و ترکیه افتخار می‌کنیم.

وی افزود، راه اندازی کشتی جدید پشتیبانی برای نخستین بار در تاریخ این کشور باعث افتخار است.

رئیس نیروی دریایی پاکستان، ظفر محمود عباسی در سخنرانی خود در مراسم راه اندازی کشتی جدید گفت : بنادر کراچی و گوادر، در لیست بزرگترین بنادر تجارتی جهان به شمار می آیند.

به گفته سخنگوی نیروی دریایی ارتش پاکستان، این کشتی با همکاری ترکیه در کارخانه کشتیرانی پاکستان ساخته شده است. این کشتی را دستیار PNS نامیده اند. وی خاطر نشان کرد که این کشتی صلاحیت به سرانجام رساندن انواع عملیاتها در هر زمانی را دارد. این درحالی است که این کشتی صلاحیت نگهداری همزمان دو هلیکوپتر بر عرشه خود را نیز دارد.

ارسال نظر

 
1